پنجمین همایش شهر ایده آل با سخنرانی ندیم روح و جان گرفت.

پنجمین همایش و نمایشگاه  شهر ایده آل  از هشتم تا یازدهم دی سال ۹۳ در جزیره ی زیبای کیش با حضور صدها نفر از  مدیران وکارشناسان استانداریها و  شهرداریها و شورا های اسلامی شهرها ، مدیران کل  امورشهری و شورا ها ، مدیران کل امور روستایی و مسئولین وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریها و تعدادی از فعالین سرمایه گذاری بخش خصوصی  برگزار شد .

جلسات و  نشست های تخصصی  و کارگاههای آموزشی  متعددی در این چند روز با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط برگزار شد.

جلسه اصلی این همایش با سخنرانی های  ” معاون عمرانی وزیر کشور” ، “قائم مقام منطقه آزادکیش ” و” آقای داود ندیم مدرس مباحث سرمایه گذاری  و دبیر کمیته سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور”  شروع شد و بعد از ظهر نیز سخنرانی های متعدد دیگری برگزار شد .

ندیم  در سخنرانی  ۱۲۰ دقیقه ای خویش  با بیان سلسله بحث هایی از مباحث سرمایه گذاری ، نسبت به تبیین جایگاه  شهرهای ایران در قیاس با رقبای جهانی ، با ارائه فرمولها ، روشها و مدلهایی برای شهرداریهای کشور  زمینه لازم برای ورود شهرداریها را برای رقابت با همتاهای خارجی خویش  بازگو نمودند.

ایشان خواستار توجه قوای سه گانه به نقش و اهمیت بیش از ۱۲۰۰ شهرداری کشور با بیش از ۷۱ درصد جمعیت شدند و از وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی خواستار تصویب  ماده واحده  و نیز ابلاغ شیوه نامه جدید سرمایه گذاری شد.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت