بازدید سه گروه سرمایه‌گذاری از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری اراک

به گزارش خبرنگار مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در اراک؛ رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک گفت: ابر پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا(دره گردو)، سیتی سنتر، هتل اطلس، بام اراک، پارک جنگلی شهید باهنر، مکانیزاسیون مرکز دفن زباله و ۸۰ پروژه بزرگ و کوچک دیگر در حوزه های گردشگری و خدماتی که توسط کارشناسان و مشاوران سازمان مورد ارزیابی های دقیق فنی و اقتصادی قرار گرفته، آماده جذب سرمایه گذار و عقد قرارداد می باشند.

سید فرامرز مهاجرانی گفت: هفته جاری، مصادف با حضور سرمایه گذاران و گروه های اقتصادی معتبر و متعدد در شهر اراک بود.

وی در ادامه افزود: آنچه که مورد تاکید شهردار اراک می‌باشد و در راس برنامه های سازمان سرمایه گذاری قرار گرفته است، انتخاب سرمایه گذار دارای اهلیت اجرایی و مالی برای پروژه های گردشگری و رفاهی شهر اراک است.

مهاجرانی تاکید کرد: با دستورات صریح دکتر محمودی شهردار اراک، تمام توان سازمان به کار گرفته شده است که با سرعت این امر منجر به عقد قرارداد گردد.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک تاکید کرد:ابر پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا(دره گردو)، سیتی سنتر، هتل اطلس، بام اراک، پارک شهید باهنر، مکانیزاسیون مرکز دفن زباله و ۸۰ پروژه بزرگ و کوچک دیگر در حوزه های گردشگری و خدماتی که توسط کارشناسان و مشاوران سازمان مورد ارزیابی های دقیق فنی و اقتصادی قرار گرفته، آماده جذب سرمایه گذار و عقد قرارداد می باشند.

مهاجرانی در پایان تصریح کرد: با خط مشی صادر شده از سوی شهردار اراک و نیز حمایت‌های اعضای شورای اسلامی به زودی شاهد انعقاد قرارداد در برخی از پروژه های مهم شهرداری در حوزه سرمایه گذاری خواهیم بود.

Check Also

معرفی یک شرکت سرمایه گذار

شرکت نوساز محاسب صفاهان زمینه فعالیت : شهر هوشمند نرم افرارهای نوسازی و شهرسازی سخت …

طراحی سایت