شهرداری ساوه مصمم در راه اندازی سیستم سرمایه گذاری مشارکتی

تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر ومدیران شهرداری ساوه ضمن بازدید از پروژه های سرمایه گذاری شهر داری تبریز و آشنایی با نحوه اجرایی نمودن آنها ، در یک کارگاه تخصصی فرآیندها و فرمولاسیون روشهای سرمایه گذاری شرکت نمودند.

شهرداری ساوه با بهره گیری از توانمندیها و پتانسیل های بالقوه شهر ساوه در نظر دارد سیستم سرمایه گذاری را در این شهر راه اندازی نماید تا با جذب و هدایت سرمایه های بخش خصوصی بتواند زمینه توسعه شهر را فراهم آورد.

آرمیده مدیر سرمایه گذاری شهرداری ساوه با بیان این مطالب افزود : شهردار و شورای اسلامی شهر ساوه مصمم به اجرایی نمودن سیستم سرمایه گذاری مشارکتی در ساوه میباشند و با سفر به تبریز قصد داریم از تجربیات این شهر که سالها پیشرو سرمایه گذاری و مشارکت در کشور بود بهره مند شده و سیستم سرمایه گذاری را در ساوه استقرار دهیم.

آرمیده گفت:

اولویت کاری شهردار و شورای اسلامی ساوه ، توسعه ی شهر با سیستم سرمایه گذاری میباشد و در این خصوص دفتر سرمایه گذاری را با امکانات لوکس در شهر ساوه راه اندازی کردیم و در جهت تکریم سرمایه گذاران برنامه هایی را اجرایی مینماییم .

ایشان گفتند :

چشم انداز بیست ساله ساوه تهیه شده و صدها فرصت سرمایه گذاری جهت تحقق چشم انداز مذکور شناسایی گردیده و عزم جدی جهت مشارکت با بخش خصوصی داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری و اجرایی شدن فرصت های مذکور بوجود آمده است.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت