همه باید درک کنیم که سرمایه گذار طیب و طاهر است

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

همه باید درک کنیم که سرمایه گذار طیب و طاهر است

 نصر نیوز :رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی یکی از پارامترهای اساسی اقتدار کشور را امنیت می داند و اظهار می کند: جذب سرمایه نیازمند امنیت پایدار است.

به گزارش نصر نیوز، میرهادی قره سید رومیانی در گفت و گویی می افزاید: یک سرمایه گذار خارجی برای اینکه سرمایه خودش را بیمه کند هنگام مراجعه به یک شرکت بیمه گذار پارامترهای امنیتی کشور مربوطه را بررسی می کند و اگر ضریب امنیتی بالا باشد فرانشیز بیمه کمتر و اگر ضریب امنیتی پایین باشد فرانشیز بیمه بیشتر خواهد بود.

وی یادآور می شود: باید نگاهمان را از لحاظ فرهنگی به سرمایه تغییر دهیم و همه درک کنیم که سرمایه ای که طیب و طاهر است مقدس می باشد و صنعتگران و تولید کنندگان واسطه رزق الهی هستند.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اذعان می دارد: باید اعمال حاکمیتی را از اعمال تصدی گری جداکرده و کار تولید کننده را به خودش واگذاریم تا براحتی بتواند برای خودش تصمیم بگیرد و این تغییر نگرش در اسناد بالادستی نظام به عهده حاکمیت می باشد.

قره سید با اشاره به مشکلات موجود صنعت، معدن و تجارت در حوزه بانک ها و ارائه تسهیلات لازم خاطرنشان می کند: اقدامات ارزشمندی در کمسیون صنایع و معادن مجلس در راستای سیاست های کلان نظام برای از بین بردن دغدغه های موجود صنعت و تجارت آغاز شده و با رویکرد مثبتی که در مجلس نسبت به این موضوع وجود دارد امید است بتوانیم آسیب های موجود را شناسایی و به برطرف کردن آنها بپردازیم.

 

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت