۱۰۷ شهردار استان اصفهان آموزش اقتصاد شهری می بینند.

استاد داود ندیم پدر سرمایه گذاری شهری ایران با اعلام این خبر گفت :
با هماهنگی دفترامور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، مدرسه سرمایه گذاری ندیم ایران ومرکز علمی کاربردی سازمان همیاری اصفهان ،بزودی کارگاههای تخصصی سرمایه گذاری و اقتصاد شهری با تدریس اساتید برتر کشوری، شروع میشود .
داود ندیم درسخنرانی که در جمع ۱۰۷ شهردار استان اصفهان ایراد نمودلزوم آموزش مدیران شهری و آشنایی آنها با روشهای نوین مدیریت شهری در حوزه درآمدزایی و ثروت آفرینی را تاکید نموده و هزاره سوم را هزاره اقتصاد دانش محور خواند .
این همایش به همت دفتر امور شهری و شورایی استانداری اصفهان وبا سخنرانی دکتر ذاکر مدیرکل این دفتر آغاز و سپس استاد ندیم ، رئوس و سرفصلهای دوازده خط تولید جدید درآمدزایی را به شهرداران آموزش دادند.
در حاشیه این همایش ، استادندیم در مصاحبه با خبرگزاری مرکز استان از برگزاری این دوره کوتاه مدت ابراز خرسندی نموده و از رویکرد مدیریتی دفتر شهری و شوراهای استانداری واهتمام ارزشمند آن در ایجاد تفکر جدید در عرصه سرمایه گذاری و روشهای نوین درآمدهای پایدار شهرداریهای استان
تقدیر نمود و اذعان داشتند استان اصفهان با داشتن پتانسیلهای بی بدیل در عرصه سرمایه گذاری و دارا بودن مدیران علاقمند و توانمند همچون دکتر ذاکر قطعا در اینده نزدیک جایگاه خوبی در عرصه سرمایه گذاری کسب خواهد نمود.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت