دکتر ندیم

گامهای سرمایه گذاری، بصورت علمی در استان زنجان کلید خورد.

اولین همایش ایجاد و توسعه سیستم های سرمایه گذاری مشارکتی در شهرداریها و دستگاه های اجرایی استان زنجان با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی، شهرداران و شوراهای اسلامی شهرها ی استان زنجان برگزار شد.

این همایش به همت استانداری و سازمان همیاری شهرداریهای استان زنجان و با همکاری مرکز خدمات سرمایه گذاری و سایر متولیان سرمایه گذاری در استان، جهت آموزش سیستم های جدید سرمایه گذاری و پرورش نیروهای توانمند در ایجاد بستر لازم جهت معرفی فرصتهای سرمایه گذاری دستگاههای اجرایی استان به سرمایه گذاران داخلی و خارجی روز سه شنبه هفتم آذر ماه ۱۳۹۶ برگزار شد.

آقای مهندس رحمتی، معاون عمرانی استانداری زنجان در سخنرانی آئین افتتاح این همایش ضمن بیان اهمیت موضوع استفاده از پتانسیل بخش خصوصی گفت:

اگر توسعه استان و شهرها و پیشرفت برنامه های دستگاههای اجرایی را میطلبیم تنها راه حل در حال حاضر صرفا استفاده از پتانسیل بخش خصوصی و جذب سرمایه های داخلی و خارجی در قالب اتواع قراردادهای سرماسه گذاری مشارکتی از جمله مشارکت مدنی و B.O.T و B.O.L.T و B.O.O میباشد. فلذا مدیران و کارشناسان اجرایی استان میبایست خودشان را به دانش روز در این زمینه مسلط نمایند. هر مدیری که صرفا منتظر بودجه از مرکز باشد مدیر هزینه است و کارنامه قابل قبولی نخواهد داشت.

دکتر یوسفی، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان نیز از برنامه ریزی مدیریت استان برای ایجاد بسترهای علمی و اجرایی و ایجاد سیستم های نوین برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی خبر دادند و گفتند: سازمان همیاری شهرداریهای استان زنجان در راستای رسالت خویش در حوزه توسعه شهرها و همیاری به شهرداریها و دستگاههای اجرایی، با برنامه ریزی نسبت به این موضوع مهم اهتمام نموده است و برگزاری کاگاههای آموزشی به گونه ای شده است که همراه با فراگیری تئوریک مباحث نسبت به عملیاتی نمودن فرصت های سرمایه گذاری استان نیز اقدام شود.

دکتر یوسفی افزود:

همزمان با برگزاری یازده کارگاه آموزشی، تعداد دهها فرصت سرمایه گذاری هم با نظارت اساتید مربوطه در همین کارگاهها تهیه و تدوین و بازاریابی خواهد شد و نهایتا با برگزاری اجلاس سرمایه گذاری و تالار مذاکرات سرمایه گذاری نسبت به جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای فرصتهای سرمایه گذاری استان اقدام خواهد شد.

خانم دکتر مریم محبی، معاون اقتصادی سازمان همیاری شهرداریهای استان زنجان نیز گفتند: با برنامه ریزیهای بعمل آمده، با عقد قرارداد با مجموعه مدرسه سرمایه گذاری، قرار است تعداد یازده کارگاه آموزشی تئوری و عملی در حوزه های مختلف سرمایه گذاری با حضور اساتید برتر کشوری و اساتید تجربی نسبت به برگزاری کارگاههای زیر اقدام شود که مقدمات آن انجام شده و مراحل ثبت نام نیز در حال اقدام است:

  • کارگاه آموزشی چشم انداز سازی سازمانی و شهری.
  • کارگاه آموزشی راهبرد سازی و CDS.
  • کارگاه آموزشی برندینگ شهری و سازمانی.
  • کارگاه آموزشی ایجاد سیستم سرمایه گذاری در شهرداریها و دستگاههای اجرایی با مدل ۷-۴-۱٫
  • کارگاه آموزشی تهیه بسته های مشارکتی.
  • کارگاه آموزشی تهیه اسناد فراخوان.
  • کارگاه آموزشی بازاریابی فرصتهای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی.
  • کارگاه آموزشی نحوه تدوین قراردادهای سرمایه گذاری مشارکتی داخلی و خارجی.
  • کارگاه آموزشی مباحث حقوقی قراردادهای داخلی و خارجی.
  • کارگاه آموزشی فاینانس.
  • کارگاه آموزشی روشهای تامین مالی.

 

خانم دکتر محبی گفت: این کارگاهها هر هفته روزهای سه شنبه از تاریخ بیست و یکم آذر مطابق برنامه در محل سازمان همیاری شهرداریهای استان زنجان برگزار میگردد و علاقمندان جهت ثبت نام حداکثر تا هیجدهم آذر فرصت دارند.photo_2017-12-09_15-34-59 photo_2017-12-09_15-35-05 photo_2017-12-09_15-35-09 photo_2017-12-09_15-35-15 photo_2017-12-09_15-34-27

جهت اطلاع از عنوان دوره ها، اساتید، زمان برگزاری و نحوه ثبت نام به وب سایت سازمان همیاری شهرداریهای استان زنجان تحت وب: http://www.hamyarizanjan.com  یا وب سایت مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت : www.nadimiran.ir  مراجعه و یا با شماره های ۳۳۳۶۳۵۱۹-۳۳۳۶۳۷۱۹-۰۲۴ تماس حاصل گردد.

مزایای خاصی برای شرکت کنندگان در این دوره ها مد نظر قرار گرفته است و کلیه مدیران و کارشناسان اداری و شهرداریها و شورا ها و نیز فعالین بخش خصوصی میتوانند در این دوره ها ثبت نام نمایند.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت