آموزش فاینانس در کرمانشاه

شهرداری کرمانشاه با همکاری استانداری و مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت نسبت به برگزاری دوره تخصصی یک روزه آموزش فاینانس اقدام نمود.
رشیدی مدیر سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر گفت : این کارگاه روز چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ با حضور دو نفر از اساتید برجسته کشوری و با شرکت بیش از ۱۴۰ نفر از مدیران و کارشناسان شهرداری کرمانشاه و مدیران و کارشناسان تعدادی از سایرشهرداریها ی استان کرمانشاه برگزار شد.
رشیدی افزود : این کارگاه تخصصی با ارائه دو نفر از اساتید مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت ، آقای دکتر کوروش طاهر فر ( مدرس برتر کشوری در حوزه فاینانس و مشاور عالی رییس سازمان سرمایه گذاری و کمکهای فنی اقتصادی کشور ) و آقای دکتر روح الله نجد عطایی ( مدیرعامل شرکت تامین مالی نجد ) بانجام رسید.
در این کارگاه تخصصی ، آخرین یافته های علمی و عملی در حوزه تامین مالی خارجی و مباحث مربوطه و تجربیات جهانی و کشورمان و نیز فرآیند ونحوه انجام آن ارائه گردید.
مدیر سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر بیان کرد:
در راستای استقرار سیستم سرمایه گذاری و مشارکت و اجرایی نمودن مدل ۷-۴-۱ در شهرداری کرمانشاه ، دوره های آشنایی به سیستم مذکور با برنامه ریزی مرتب و با همکاری دفتر شهر و شوراهای استانداری و معاونت برنامه ریزی و مدیریت آموزش شهرداری نسبت به برگزاری دوره های تخصصی سیستم سرمایه گذاری از جمله دوره های : فاینانس ، مباحث حقوقی سرمایه گذاری ، اسناد فراخوان ، بسته های مشارکت ، استراتژی توسعه شهر ، برندینگ شهری ، محاسبات و فرمولاسیون روشهای مشارکت ، بازاریابی داخلی و خارجی و ….برای پرسنل مرتبط شهرداری کرمانشاه و تعدادی از شهرداری های دیگر استان بصورت هفته ای یک کارگاه یک روزه اقدام میشود.

%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%86%d8%b3-2

%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%86%d8%b3-4

%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%86%d8%b31

%d9%81%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%86%d8%b3-3

Check Also

نمایشگاه شهریران

نمایشگاه شهریران، سقفی است برای گردهم آمدن تمام فعالان اکوسیستم اقتصاد و خدمات شهری، زیرساخت …

طراحی سایت