آموزش کارشناسان شهرداری کرمانشاه برای توسعه شهرشان.

با همکاری شهرداری کرمانشاه و مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت ،  روز چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ با حضور دو نفر از اساتید برجسته کشوری ، کارگاه آموزشی (cds)  استراتژی توسعه شهر با شرکت بیش از ۱۴۰ نفر از مدیران و کارشناسان  شهرداری  کرمانشاه و مدیران و کارشناسان  تعدادی از سایرشهرداریها ی استان کرمانشاه برگزار شد.

این کارگاه تخصصی  با ارائه دو نفر از اساتید  مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت ، آقای پروفسور محمد حسن فولادی ( پدر cds  ایران ) و آقای مهندس بهروز حسن پور بانجام رسید.

در این کارگاه تخصصی ، آخرین یافته های علمی جهان در حوزه اقتصاد شهری و استراتژی توسعه شهر cds  و مباحث مربوطه و تجربیات جهانی و  کشورمان و نیز  فرآیند ونحوه انجام مطالعات  استراتژی توسعه شهر ارائه گردید.

داود ندیم ، موسس مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت  با اعلام این خبر افزود : مطابق مدل ۷-۴-۱ سیستم سرمایه گذاری و اقتصاد شهری ، برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ،  اولین گام اجرایی عبارت  از ” مطالعات ” میباشد  که  در سه رده ی زیر  انجام میپذیرد:

  • مطالعات CDS استراتژی توسعه شهر و تدوین برنامه راهبردی در این خصوص.
  • مطالعات برندینگ شهری در دو سطح ملی و بین الملل .
  • مطالعات اقتصادی و سرمایه گذاری و تدوین برنامه اجرایی ۵ و یک ساله با برشهای یک ماهه.

  شایان ذکر است که مطالعات CDS  ، برندینگ  و سرمایه گذاری شهر کرمانشاه  در حال انجام است ونتایج آن تا اسفند سالجاری اعلام خواهد شد.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت