برای نخستین بار در کشور صورت گرفت/ آغاز به کار تاکسی های تویوتا کمری (VIP) در تبریز

نصر نیوز: برای نخستین بار در کشور سرویس های داخلی و بین المللی با خودروهای سواری مدرن تویوتا (VIP) با برگزاری مراسمی در هتل پارس تبریز آغاز شد.

به گزارش نصر نیوز، محمد صادق صاحبکار در مراسم رونمایی از ۵۰ دستگاه خودروی “تویوتا کمری” در سالن همایش های هتل بین المللی پارس تبریز گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز تولد امام خمینی(ره) همچنین در بیست و یکمین سال فعالیت شرکت مسافربری بین المللی دیدار سیر گیتی افتخار داریم تا شاهد حرکتی نو و بدیع در شهر اولین ها تبریز باشیم.

وی ادامه داد: مجموعه دست اندرکاران این شرکت بر این اصل اعتقاد راسخ دارند که برای تحقق آرمان های بزرگ باید تلاش کرد و شرایط و محدودیت ها نباید عاملی بر توقف باشد.

صاحب کار ابراز امیدواری کرد: با آغاز به کار این خدمت برای شهروندان تبریزی در آینده نزدیک شاهد افزایش شرکت های ارایه دهنده چنین خدمتی خواهیم بود که امیدواریم مسئولان استانی همکاری های لازم را انجام دهند.

IMG_4759

به گفته وی این خودروها در قالب سرویس های داخلی و خارجی و با امکاناتی ویژه و منحصر بفرد از در منزل ارایه خدمت می کنند.

گزارش نصر نیوز حاکی است، در مراسم رونمایی از خودروهای مدرن سرویس های داخلی و بین المللی شرکت دیدار سیر گیتی معاون عمرانی استاندار، شهردار تبریز، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان نیز حضور داشتند.

Check Also

نمایشگاه شهریران

نمایشگاه شهریران، سقفی است برای گردهم آمدن تمام فعالان اکوسیستم اقتصاد و خدمات شهری، زیرساخت …

طراحی سایت