نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: صرفه جویی و افزایش تولید دو رکن اقتصاد مقاومتی است

نصرنیوز: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تولید بیشتر و صرفه جویی دو رکن اصلی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش نصرنیوز به نقل از ایرنا ، آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار کارکنان این شرکت با وی افزود: توسعه صنعتی با هدف افزایش تولید داخلی، خودکفایی و ارتقاء جایگاه اقتصادی کشور از آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و جمهوری اسلامی است.

وی گفت: این موضوع در متون دینی و احادیث و روایات بارها مورد تاکید قرار گرفته و دستاورهای عظیم نظام در طول ۳۶ سال گذشته حاکی از اهتمام مسوولان به این موضوع دارد.

وی تاکید کرد: موضوع تولید، خودکفایی و شکوفایی اقتصادی برای مسلمانان یک وظیفه و تکلیف به شمار می رود و باید این موضوع به عنوان یکی از اولویت های اصلی برنامه ریزی های کلان کشور مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه متاسفانه فرهنگ مصرف بی رویه به ویژه در مهمانی ها، عزاداری ها و آیین های عروسی در کشور نهادینه شده است، خواستار تغییر این رویه و رعایت صرفه جویی در تمام عرصه ها و در نهایت ترویج این فرهنگ در جامعه شد.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نگاه به ظرفیت های داخلی، گفت: خودکفایی و توسعه صنعتی بارها در منویات معظم له تاکید شده که این امر نشان از اهمیت و جایگاه این حوزه در سیاست های اقتصادی کشور دارد.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت