محدث، عضو شورای اسلامی شهر تبریز: حمایت از بخش خصوصی را وظیفه خود می دانیم

نصر نیوز: عضو شورای اسلامی شهر تبریز از حمایت قاطع و مستمر شورای اسلامی شهر تبریز از سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش نصر نیوز، سعید محدث در بازدید از مجتمع در حال احداث «ستاره باران» با بیان اینکه مجموعه های رفاهی و تفریحی و تجاری باید در تمام نقاط شهر ایجاد شود تا عدالت در توزیع امکانات ایجاد شود گفت: شورای اسلامی شهر تبریز حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران دلسوز را وظیفه خود می داند .

وی با بیان اینکه ما گام های ابتدایی را در زمینه واگذاری امور به بخش خصوصی برمی داریم تصریح کرد: ایجاد مجتمع های بزرگ تجاری و تفریحی ضمن آنکه دسترسی محله ای شهروندان را افزایش می دهد سبب اشتغال زایی دائم شده و بر رونق اقتصادی و زیبایی آن منطقه از شهر نیز می افزاید.

محدث با تجلیل از همت و اراده سرمایه گذاران بخش خصوصی در آبادانی و عمران شهر تبریز، استراتژی عدم فروش واحدهای یک مجتمع بزرگ و واگذاری واحدها به صورت استیجاری را بهترین راهکار برای مدیریت شایسته آنها دانست و گفت: فروش واحدهای یک مجتمع بزرگ، مدیریت پروژه را لنگ کرده و به اصل و جایگاه سرمایه گذاری ضربه می زند.

وی انگیزه بالای سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی را ضامن رونق و پویایی مضاعف شهر دانست و گفت: بخش دولتی و عمومی، باید در نقش حامی و تسهیل کننده امور سرمایه گذاران وارد عمل شوند و با حمایتهای جدی از آنها، به سوی اجرای طرح های بزرگ تر خیز بردارند.

محدث، جلوگیری از فرار سرمایه های مادی و معنوی یک شهر را دستاورد مهم حمایت مسئولان از بخش خصوصی ارزیابی کرد و  گفت: با همت و همکاری بخش خصوصی و دولت و شورا و شهرداری، رونق و توسعه متوازن شهری رقم خواهد خورد.

در این بازدید مجید مسعودی مدیرعامل پروژه ستاره باران و سرمایه گذار اصلی این پروژه هم با تشریح ویژگی های این مجتمع، گفت: مدیران این مجموعه برای تامین آسایش و رفاه مردم از بسیاری از سودهای زودگذر خود صرف نظر کرده و با طراحی فضاهای تفریحی و فرهنگی مختلف در دل یک مجموعه تجاری، بیشتر علایق و نشاط روحی شهروندان و آرامش روانی آنها را در یک برنامه خرید مد نظر قرار داده اند.

وی از طراحی و اجرای فضای ویژه ای باعنوان « مادر و کودک» و شهربازی سرپوشیده در دل این مجموعه به عنوان نمونه ای برای توجه به سلایق و مطالبات شهروندان نام برد.

گفتنی است پروژه مجموعه تجاری و تفریحی « ستاره باران» در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع و در  سه بلوک ۶ و ۶ و ۱۴ طبقه تجاری و  واحد خدماتی و اداری طراحی شده و در منطقه نصف راه تبریز در حال اجراست.

پیش بینی می شود فاز اول این پروژه نیمه اول سال آینده به بهره برداری  برسد.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت