شهردار منطقه ۶ تبریز؛ جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های بزرگ تنها راه توسعه مناطق کم برخوردار

شهریارنیوز: شهردار منطقه شش تبریز گفت: تنها را توسعه و بهره مند نمودن مناطق کم برخوردار جذب سرمایه گذاری و مشارکت و اجرای پروژه های بزرگ می باشد.

به گزارش شهریار، فرهاد روشنی در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی منطقه ۶ تبریز اظهار داشت: پروژه شهرک مبل و خودرو یکی از بزرگترین پروژه های شهرداری تبریز می باشد که با تکمیل آن شاهد رونق اقتصادی در شهرداری منطقه ۶ تبریز خواهیم بود.

شهردار منطقه ۶ تبریز با بیان اینکه بودجه های پیش بینی شده نمی تواند به تنهایی راه گشای حل مشکلات مناطق کم برخوردار باشد اظهار داشت: برای جبران مشکلات چنین مناطقی، اولویت اصلی جذب سرمایه گذاری های کلان می باشد تا با ایجاد موقعیت های اقتصادی به سمت افزایش درآمد های نقدی منطقه سوق پیدا کنیم.

وی اجرای پروژه های زیربنایی را عامل توسعه شهر عنوان کرد و گفت: پروژه مشارکتی مبل و خودرو یکی از پروژه های اقتصادی مهم منطقه است که علیرغم مشکلات زیرساختی و بودجه ای پیشرفت خوبی داشته و با حل مشکل تاسیسات نیرورسانی، این شهرک موقعیت اقتصادی ویژه ای در منطقه ایجاد خواهد کرد.

وی پروژه رستوران شیشه ای پارک حجاج  و برجهای دوقلوی یاشیل به منظور احیای بافت فرسوده شهرک امام (ره) را از  دیگر پروژه مشارکتی تعریف شده ای عنوان کرد که در مرحله فراخوان قرار دارند.

روشنی با اعلام اینکه پروژه فراملی کارگو یا مرکز صادرات هوایی جنب فرودگاه تبریز از پروژه های اقتصادی و فراملی تبریز بوده که هم اکنون در مراحل مطالعاتی قرار دارد گفت:  پروژه اتومال و مگامال از دیگر پروژه مهم مشارکتی منطقه ۶ می باشد که به عنوان مدرن ترین مرکز خرید و فروش و تست خودرو در تبریز احداث می شود.

 

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت