بخش خصوصی به سیاست های اقتصادی دولت امیدوار است

تبریز – ایرنا – فعال اقتصادی بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی به نتیجه بخش بودن سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید، امیدوار است.

ناصر واثقی روز یک شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم، روزنه های امید در بخش اقتصاد به وجود آمده و این بخش با تمایل بیشتر و آسودگی خیال در پی سرمایه گذاری در بخش ها و طرح های مختلف است.

مدیرعامل شرکت های شهر آفتاب و سرمایه گذار مرکز تجارت جهانی فرش دستباف ایران – تبریز افزود: بخش خصوصی توانایی های بسیاری دارد و در تمام دنیا از این ظرفیت ها برای رشد و ترقی کشورها استفاده می شود.

واثقی گفت: شهرداری تبریز هم با آگاهی از این موضوع، طرح های سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی را آغاز کرده و این نوید بخش روزهای درخشان برای تبریز و تبریزی هاست.

وی افزود: ساخت مرکز تجارت جهانی فرش دستباف نیز با هدف رونق بخشیدن به صنعت فرش و هموار کردن مسیر توسعه تبریز کلنگ زنی شده و با بهره برداری از آن، علاوه بر هویت بخشی به فرش ایرانی، برای هزاران نفر نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

واثقی گفت: این مرکز ۱۰ هزار مترمربع سطح اشغال دارد و در ۸۵ هزار مترمربع زیربنا در حال ساخت است که در ۹ طبقه و شامل سالن های حراج، نمایشگاه، سالن کنفرانس، رستوران و غذاخوری های متعدد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد رقابت سالم، حق انتخاب بیشتر برای مشتریان، رونق اقتصادی و دهها اثر مثبت دیگر از فواید اجرای این طرح مشارکتی در تبریز خواهد بود.

وی افزود: فاز اول این مرکز تجاری تا پایان سال جاری و فاز دوم نیز در پایان سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت