قرارداد مشارکتی شهرداری گلپایگان

نهایی شدن قرارداد مشارکتی شهرداری گلپایگان و سرمایه گذار بخش خصوصی به منظور احداث پارکینگ طبقاتی بازار گلپایگان

پروژه احداث پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری بازار بزرگ گلپایگان به امضای سرمایه گذار و شهردار رسید.

پیمان شکر زاده شهردار گلپایگان گفت : این پروژه به عنوان اولین و بزرگترین پروژه سرمایه گذاری شهری در گلپایگان با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی و شهرداری گلپایگان با حجم سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد ریال ، در بازار بزرگ گلپایگان و در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع و با زیربنای مفید ۶۸۰۰متر مربع اجرا خواهد شد.

وی افزود : احداث پارکینگ طبقاتی و واحدهای تجاری آن در بازار تاریخی گلپایگان با توجه به واقع شدن در بافت فرسوده و پرتردد شهر و نزدیک بودن به بازار، مزایایی همچون بهسازی بافت فرسوده ، افزایش سطح سرانه خدمات شهری و کاهش معضل ترافیک را به همراه دارد که این مجتمع با داشتن پارکینگ طبقاتی، واحدهای تجاری و همچنین انبار می تواند پاسخگوی نیاز اقشار مختلفی از شهروندان به ویژه کسبه بازار باشد.

شهردار گلپایگان گفت: رویکرد جدید مدیریت شهری بر مبنای توسعه پایدار از طریق اتکا به توانمندی ها و ظرفیت های شهر و جذب سرمایه بخش خصوصی می باشد که این رویکرد جایگزین سیاست های متکی بر اعتبارات دولتی و فروش تراکم شده است.

شکرزاده با اشاره به تدوین اطلس جامع فرصتهای سرمایه گذاری برای شهر گلپایگان بیان کرد : در راستای برنامه ریزی برای تهیه و تدوین این اطلس برای شهر گلپایگان اولویت اول ایجاد واحد سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری گلپایگان کسب منابع پایدار و تأمین خدمات مورد نیاز و واقعی شهر از طریق بخش خصوصی است.

ایشان گفت: با توجه به پتانسیل های طبیعی موجود (وجود دو سد آبی و منطقه تفرجگاهی)، شهرستان گلپایگان نیازمند اطلس جامع گردشگری می باشد که ضرورت دارد سازمان های متولی و ذیربط به این مهم نیز توجه نمایند.

شهردارگلپایگان افزود: مجموعه چند منظوره فرهنگی، ورزشی، تفریحی مهستان واقع در بلوار ولیعصر(عج) با زیربنای ۲۵۰۰۰متر مربع – مجموعه تفریحی و ورزشی حاشیه رودخانه اناربار با زیربنای۸۰۰۰۰متر مربع – مجموعه اقامتی، پارک آبی و گردشگری بهشت ایران واقع در پارک جنگلی گلپایگان – مجموعه تجاری فرهنگی پارک بانوان به مساحت ۴۰۰۰۰متر مربع – منطقه نمونه گردشگری و دهکده سلامت به مساحت ۹۰هکتار از جمله طرح های بزرگ سرمایه گذاری شهر گلپایگان می باشند.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت