تشکر دکتر ساری نماینده مجلس از برگزاری همایش سرمایه گذاری خارجی در اهواز

ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در همایش سرمایه گذاری خارجی در حوزه مدیریت شهری اهواز از خدمات شهرداری و شورای شهر اهواز تشکر کرد.

به گزارش سایت شهرداری اهواز، در این مراسم که با حضورشریعتی استاندار خوزستان، کتانباف شهردار اهواز، ساری و یوسفی نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، فلسفی، باباپور، کعب عمیر، حاجتی، موسوی زاده، موسوی نژاد، لطفعلی زاده، قنوات، جهانبخشی، حیدری، سنواتی رییس، نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و سرمایه گذارانی از کشورهای ایتالیا، آلمان، چین و قرقیزستان و چند سرمایه گذار داخلی برگزار شد. نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با تاکید بر لزوم توجه ویژه به سرمایه گذاری در استان و اهواز از برگزار کنندگان این همایش تشکر کرد.

علی ساری ضمن تایید فرصت های اعلام شده از سوی شهردار اهواز اظهار کرد: به جز این موارد که برای شهر و استان ما لازم و ضروری است فرصتهای خوبی نیز در حوزه نفت و پتروشیمی نهفته است. ما سالیانه واردات فرآورده های نفتی را شاهد هستیم. با توجه به نیاز کشور و پتانسیل های بالای تولید این فرآورده ها در خوزستان و اهواز مطالعاتی را برای تولید این مواد  به روش سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز کرده ایم که بخشی از این مطالعات تکمیل شده و در صورت تمایل در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد. بنابراین من از سرمایه گذاران داخلی و خارجی مرتبط دعوت می کنم از این فرصت خوب بهره ببرند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ادامه داد: با توجه به موقعیت استراتژیک خوزستان، سرمایه گذاری در اهواز دارای ابعاد مختلفی است. اقدامات و مذاکراتی جهت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف انرژی، نفت، آب، کشاورزی و…انجام شده است.

ساری با تشکر از برگزاری این همایش توسط شهرداری اهواز بیان کرد: هنگامی که این قبیل خدمات و تلاش های را از سوی شهرداری اهواز و شورای شهر می بینم، به این نتیجه می رسم که با خودباوری، اتحاد و بدون صف بندی های سیاسی می توانیم در کنار هم برای توسعه شهرمان بیش از گذشته کار کنیم. خوشبختانه در عمر کوتاه این دوره مدیریت شهری، نشست های متعدد و موثری را با شهردار و اعضای شورای شهر داشتیم.

وی در پایان گفت: من به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری برای رونق بخش سرمایه گذاری خصوصی در سراسر کشور بویژه خوزستان و اهواز اعلام می کنم.

منبع:ahvaz.ir

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت