بجنورد، میزبان بزرگترین رویداد سرمایه گذاری عمران شهری کشور در سال ۹۷

۲۹-۲۸ تیر ماه ۹۷ ، تالار مذاکرات سرمایه گذاری عمران شهری با حضور دهها شرکت داخلی و خارجی و شهرداریهای علاقمند در شهر بجنورد برگزار میگردد.

داود ندیم، پدر سرمایه گذاری شهری کشور با اعلام این خبر گفت:

برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده از یکسال پیش و با همکاری و هماهنگی و مدیریت استانداری خراسان شمالی، شهرداری و شورای اسلامی شهر بجنورد، تالار دو روزه برای مذاکرات طرفهای خارجی و ایرانی با ارائه بسته های سرمایه گذاری متنوع  در ۲۹-۲۸ تیر سال جاری در شهر بجنورد برگزار میشود.

شرکتهای خارجی دعوت شده به این تالار، در زمینه پروژه های شهری بوده و علاقمندی شان را برای مشارکت و سرمایه گذاری اعلام نموده اند. شرکتهای داخلی و شهرداریهای کشور نیز میتوانند با ثبت نام از طریق شهرداری بجنورد در این رویداد بزرگ حضور یابند و ضمن آشنایی و برقراری ارتباط با شرکتهای داخلی و خارجی، فرصتهای  سرمایه گذاری خود را معرفی نمایند.

ندیم افزود؛ قبل از تاریخ مذکور نیز یک تور سرمایه گذاری خارجی در این شهر حضور خواهند یافت و این برنامه پیش درآمدی برای تالار  مذکور خواهد بود. حضور تور سرمایه گذاری در بجنورد در دهم و یازدهم تیر ماه خواهد بود و قریب به پنجاه شرکت خارجی در این تور  ثبت نام نموده اند .

موسس مدرسه مجازی سرمایه گذاری با بیان این مطلب افزود؛ شهرداری بجنورد با تشکیل تیم ویژه ای، فرصتهای سرمایه گذاری شهری را شناسایی و نسبت به تهیه بسته مشارکتی برای هر کدام اقدام نموده اند و انتظار میرود برنامه های این تور و این تالار بتوانند زمینه لازم را برای انعقاد تفاهم نامه های متعدد فراهم آورند. همچنین تعدادی ازدستگاههای اجرایی و نیز برخی شهرداریهای استان خراسان شمالی نیز همزمان با این تحولات اقدام به تهیه بسته های مشارکتی خود نموده و در این تالار و تورحضور موثر خواهند یافت و فرصتهای سرمایه گذاری خود را ارائه خواهند نمود.

ایشان گفتند:

مجموعه مدرسه سرمایه گذاری، از کلیه فعالیت هایی که در زمینه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای پروژه های شهری باشد حمایت مینماید.

وی گفت : از شهرداریهایی که بدلایل مختلف فعلا امکان برگزاری چنین تالارها و تورهایی را ندارند خواست  که فرصت را از دست ندهند و حداقل ترین کارشان این باشد که فرصتهای خودشان را در تالار های برگزارشده نظیر تالار بجنورد ارائه نمایند .

وی گفت : مطالعات چشم انداز بیست ساله ، CDS   ، EDS  و برندینگ شهری بجنورد در حال اتمام است و پیش بینی میشود از نیمه دوم سال ۹۷ تعدادی از این فرصتها به قرارداد قطعی تبدیل شوند .

ندیم در جواب این سوال که تحریم ها چه تاثیری بر کارتان داشته اند گفت:

برگزاری چنین رویدادهایی دراین چنین اوضاع تحریمی، مشابه شنا برخلاف جریان رودخانه بوده وبسیارسخت است ، ایکاش این تحریم ها رفع شوند تا بیشتر از این فرصت سوزی نشود . اما نباید از حرکت باز ایستاد.

وی گفت : شرکتهای ایرانی و شهرداریهای کشور برای حضوردراین تالار و تورمیتوانند با شهرداری بجنورد ارتباط برقرار نمایند.

photo_2018-06-22_19-23-56

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت