برگزاری کارگاه اقتصاد شهری و سرمایه گذاری در زنجان

در ادامه برگزاری سلسله کارگاههای اقتصاد شهری و سرمایه گذاری ، روز سه شنبه مورخ  بیست و ششم دی ماه  ۱۳۹۶ ، کارگاه آموزشی ”  انواع روشهای تامین مالی و سرمایه گذاری مشارکتی در حوزه مدیریت شهری ” با  محوریت استان زنجان و با حضور اعضای شوراهای اسلامی شهر ، شهرداران ، مدیران و کارشناسان شهرداری های استان زنجان برگزار شد. این کارگاه توسط سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان و با همکاری  مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت ، و در محل دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری های شهرداری زنجان ، برگزار گردید.

این کارگاه  با تدریس یکی از اساتید کشوری متخصص مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت ، جناب آقای مهندس آرش اسمعیل نسب ( معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری سنندج  ) برگزار گردید.

در این کارگاه تخصصی ، آخرین یافته های جهانی سرمایه گذاری و مشارکت در شهرها، با زیر بخشهای انواع روشهای تامین مالی و سرمایه گذاری و مشارکت و فرمولاسیون هریک از آنها و مباحث مربوطه ارائه گردید.

در این کارگاه انواع روش های تامین مالی مبتنی بر بدهی و سرمایه و تشریح انواع روش های P.P.P  در مدیریت شهری بهمراه توضیحات تکمیلی در خصوص فرمولاسیون روش های مذکور ارائه گردید.

شایان ذکر می باشد اکثر شهرهای کشور با توجه به نبود درآمدهای پایدار و مشکلات اقتصادی ، حرکت های بنیادی را در راستای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام داده اند که در همین راستا، برگزاری دوره های آموزشی سرمایه گذاری شهری ویژه اعضای شوراهای اسلامی،  شهرداران و کارشناسان، با همکاری مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت، از مهم ترین برنامه های توسعه ای شهرهای کشور می باشد.

photo_2018-01-22_09-03-50 photo_2018-01-22_09-04-04 photo_2018-01-22_09-04-10

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت