ندیم: قرارداد های سرمایه گذاری در ساخت پل های عابر پیاده انعقاد و ابلاغ شد

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه اعلام کرد:  قرارداد های ساخت پل های  عابر پیاده به روش سرمایه گذاری  در ارومیه منعقد و ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، داوود ندیم، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه اعلام کرد با اعلام خبرانعقاد و ابلاغ قرارداد های ساخت پل های عابر پیاده به روش سرمایه گذاری در ارومیه اظهار داشت: به منظور تامین امنیت جان عابران پیاده و جلوگیری از تلفات جانی و مالی و حفظ امنیت روانی شهروندان و مهمانان بازدید کننده از این شهر ، برنامه احداث چندین دستگاه پل عابر پیاده معمولی و مکانیزه در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: مکان یابی و تعیین اولویت اجرایی این پل ها توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه انجام شده وبه تصویب شورای ترافیک استان و شورای اسلامی شهر رسیده است.

ندیم تشریح کرد: اجرای پل های معمولی به روش B.O.T یا  بهره برداری موقت ( ساخت ، بهره برداری ، تحویل ) و با سرمایه گذاری بخش خصوصی  در قبال تبلیغات روی عرشه آنها صورت خواهد پذیرفت.

وی  با بیان اینکه مراحل اداری و تشریفات قانونی ساخت پل های  عابر پیاده  صورت گرفته و بر اساس فراخوان عمومی منتشرمی شود، تصریح کرد: پس از کسب مجوزهای لازم از کمیسیون کارشناسی و هیئت عالی سرمایه گذاری  با یک شرکت خصوصی این طرح به عقد قرار داد رسیده است .

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه گفت: از روز ۲۵ بهمن سال جاری نسبت به ابلاغ این قرارداد با امضای شهردار ارومیه اقدام شده است  وکارهای طراحی وتهیه نقشه ها از همین تاریخ و  عملیات اجرایی آنها از ابتدای سال ۹۵ آغاز می شود .

وی خاطر نشان کرد: تعدادی پل مکانیزه مجهز به پله برقی و آسانسور نیز مراحل تشریفات قانونی را گذارنده اند و با انجام توافقات نهایی با سه شرکت به زودی قرار داد آنها امضا و ابلاغ می شود.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت