استاندار اردبیل : حمایت از سرمایه گذاری ها در استان ، سال آینده نیز جزو اولویت های کاری ما خواهد بود

استاندار اردبیل گفت : حمایت از سرمایه گذاری های بخش خصوصی در استان ، سال آینده نیز جزو اولویت های کاری ما خواهد بود . به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل ، مجید خدابخش که در نشست مشترک فرمانداران و مدیران ستادی در استانداری سخن می گفت فعال سازی پروژه های راکد و جذب سرمایه های بخش خصوصی را مسیری مطمئن برای ایجاد اشتغال و پویایی اقتصاد منطقه دانست و تصریح نمود : از تمامی مدیران و فرمانداران می خواهم که همواره به این مهم توجه کنند.
وی در ادامه سخنان خود بخشی از اقدامات انجام یافته در سال جاری برای هدایت سرمایه های فعالان بخش خصوصی به استان را یادآور شد و گفت : آغاز عملیات اجرایی کارخانه فولاد مشکین شهر ، حضور کاری بنیاد برکت برای فعال کردن و اجرای ۴ پروژه راکد استان و رفع مشکلات فراروی تولید کنندگان از جمله اقدامات مبارک انجام شده در حوزه اقتصادی استان به شمار می روند.
خدابخش اظهار کرد : خوشبختانه فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری های مطمئن در استان ما ایجاد شده که امیدواریم با همت مضاعف کارآفرینان و حمایت های جدی بدنه اجرایی شاهد استفاده بهین از این فرصت کم نظیر باشیم.
استاندار اردبیل ، منطقه ویژه اقتصادی را پتانسیل ارزنده ای برای جذب سرمایه گذار برشمرد و ابراز امیدواری نمود با تصویب منطقه آزاد مستقل استان این فرصت به رخ دادهای بزرگ در استان اردبیل بیانجامد.
او فرمانداران را به نظارت جدی و مستمر بر پروژه های در حال اجرا در شهرستان محل خدمت شان فراخواند و گفت : با آغاز پروژه های پیش بینی شده مانند احداث  هتل ۵ ستاره در سرعین  ونیز اتمام و افتتاح پروژه های مهم در دست اجرا در شهرستان های مختلف از جمله کارخانه تولید شیرالات قهرمان در گرمی ، پل معلق مشکین شهر، بیمارستان و تصفیه خانه پارس آباد ، تونل انحرافی سد عمارت ، آبگیری سد گیوی و… شاهد آبادانی و رونق بیش تر در اقتصاد استان خواهیم بود.
خدابخش در ادامه این نشست به نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اشاره و تصریح نمود : در طول سال ۹۳ تلاش کردیم تا مقوله فرهنگ نیز مورد حمایت قرار گیرد و برگزاری برنامه های مختلف از جمله نشست های هم اندیشی فرهنگی برای بررسی مشکلات موجود در این حوزه حساس و یافتن راه کارهای مناسب برای رفع آن ها ،  در این راستا انجام یافتند.
رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تاکیدات قبلی خود در توزیع متوازن اعتبارات در سطح شهرستان های استان اشاره کرد و اظهار نمود :خوشبختانه پروژه های سفر رییس جمهور به استان از پیشرفت مناسبی برخوردارند و همه فرمانداران باید در به سرانجام رساندن این پروژه ها تلاش مضاعف داشته باشند تا مردم از برکات این سرمایه گذاری ها برخوردار شوند.
استاندار اردبیل به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال آینده نیز اشاره کرد و گفت : انتظار دارم بسترسازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات ، تحرک بخشی به پروژه های عمرانی ، نظارت بر هزینه کرد دقیق اعتبارات اختصاص یافته به شهرداری ها و دهیاری ها و کمک به تکمیل به موقع پروژه های نیمه تمام در راس برنامه های کاری فرمانداران و مدیران ستادی استانداری در سال ۹۴ باشد.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت