مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی: امیدواریم در تیرماه سال ۹۴، شاهد آغاز جهش مجدد اقتصادی در کشور باشیم.

نصرنیوز: مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی گفت: شمالغرب کشور می تواند به هاب قدرتمند اقتصاد و انرژی در منطقه تبدیل شود.

به گزارش نصرنیوز به نقل از ایسنا ، سید رضا حسینی در آیین افتتاح بورس کالای شمالغرب کشور در تبریز با بیان اینکه ایجاد تالار بورس کالا یکی از مهم ترین برنامه های کلیدی استان بود گفت: بنا نداریم در موضوعاتی که بخش خصوصی بتواند کاری انجام دهد، دخالت کنیم.

وی افزود: دولت بنا دارد تمامی زمینه ها و بسترهای لازم را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کند.

وی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و برنامه های دولت برای خروج از رکود اقتصادی اظهار کرد: خروج کشور از رکود به صورت غیر تورمی یکی از دغدغه های دولت بوده و ارتقای فضای کسب وکار و شفاف سازی اقتصاد کلان کشور، شاه کلید خروج کشور از رکود است.

حسینی ابراز کرد: امیدواریم در تیرماه سال ۹۴، شاهد آغاز جهش مجدد اقتصادی در کشور باشیم.

مدیر کل سازمان امور اقتصادی و دارایی در ادامه با بیان اینکه شمالغرب کشور می تواند به هاب قدرتمند اقتصاد و انرژی در منطقه تبدیل شود، گفت:با توجه به پتانسیل هایی که در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل وجود دارد می توانیم با توجه بیش از پیش به حوزه هایی همچون تولیدات کشاورزی و ..در آینده نزدیک، توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور را شاهد باشیم.

حسینی افزود: بازار ایران تاکنون در برخی موارد نتوانسته بخش اعظمی از کشورهای همسایه را تامین کند و در چنین شرایطی باید در وهله اول، نیاز کشورهای همسایه را رصد کرده و در گام دوم با  در نظر داشتن روش های نوین توزیع کالا، شمالغرب کشور را به هاب اقتصادی منطقه تبدیل کنیم.

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت