آخرین اخبار
اما‌م خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: خسارتی بالاتر از خام فروشی نفت و صرف‌کردن پول آن در امور جاری نیست

اما‌م خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی: خسارتی بالاتر از خام فروشی نفت و صرف‌کردن پول آن در امور جاری نیست

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش تبریز بیدار ، نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم پر شور تبریز و شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

 مهمترین محورهای سخنان رهبر انقلاب به شرح ذیل است:

 ** بعد از پایان دفاع مقدس، قدرت‌های استکباری برنامه ریزی کردند که نگذارند ایران به قدرت اثرگذار در اقتصاد منطقه و جهان تبدیل شود؛ این تلاش‌ها ساله‌ها قبل از قضیه هسته‌ای شروع شد.

 ** اقتصاد نفتی و اقتصاد دولتی، ۲ اشکال اساسی اقتصاد ماست.

 ** خسارتی بالاتر از خام فروشی نفت و صرف کردن پول آن در امور جاری نیست. این جزو میراث‌های شوم رژیم طاغوت است.

 ** در سال‌های اخیر درباره اقتصاد صحبت‌ کرده‌ایم و مسئولان نیز انصافا تلاش‌هایی کرده‌اند اما کافی نیست. باید نفس جدیدی به این کار داده شود.

 ** اقتصاد مقاومتی یعنی کشور را جوری تنظیم کنیم که تکانه‌های جهانی به زندگی مردم آسیب نزند، یعنی اقتصاد کشور طوری باشد که عزا نگیریم قیمت نفت کاهش یافته و یا آمریکایی‌ها تهدید و تحریم می‌کنند.

طراحی سایت