بخش خصوصی به سیاست های اقتصادی دولت امیدوار است

تبریز – ایرنا – فعال اقتصادی بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی به نتیجه بخش بودن سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید، امیدوار است.

ناصر واثقی روز یک شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم، روزنه های امید در بخش اقتصاد به وجود آمده و این بخش با تمایل بیشتر و آسودگی خیال در پی سرمایه گذاری در بخش ها و طرح های مختلف است.

مدیرعامل شرکت های شهر آفتاب و سرمایه گذار مرکز تجارت جهانی فرش دستباف ایران – تبریز افزود: بخش خصوصی توانایی های بسیاری دارد و در تمام دنیا از این ظرفیت ها برای رشد و ترقی کشورها استفاده می شود.

واثقی گفت: شهرداری تبریز هم با آگاهی از این موضوع، طرح های سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی را آغاز کرده و این نوید بخش روزهای درخشان برای تبریز و تبریزی هاست.

وی افزود: ساخت مرکز تجارت جهانی فرش دستباف نیز با هدف رونق بخشیدن به صنعت فرش و هموار کردن مسیر توسعه تبریز کلنگ زنی شده و با بهره برداری از آن، علاوه بر هویت بخشی به فرش ایرانی، برای هزاران نفر نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

واثقی گفت: این مرکز ۱۰ هزار مترمربع سطح اشغال دارد و در ۸۵ هزار مترمربع زیربنا در حال ساخت است که در ۹ طبقه و شامل سالن های حراج، نمایشگاه، سالن کنفرانس، رستوران و غذاخوری های متعدد خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد رقابت سالم، حق انتخاب بیشتر برای مشتریان، رونق اقتصادی و دهها اثر مثبت دیگر از فواید اجرای این طرح مشارکتی در تبریز خواهد بود.

وی افزود: فاز اول این مرکز تجاری تا پایان سال جاری و فاز دوم نیز در پایان سال آتی به بهره برداری خواهد رسید.

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت