انعقاد نخستین قرارداد واگذاری خدمات سلامت به بخش خصوصی کشور در تبریز

نصر نیوز: با حضور محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نخستین قرارداد واگذاری ارائه خدمات سلامت (بهداشتی ـ درمانی) در مناطق حاشیه‌نشین شهرها با بخش خصوصی منعقد شد.

به گزارش نصر نیوز، جعفر صادق‌تبریزی معاون بهداشت این دانشگاه در این جلسه راه‌اندازی اولین مجتمع سلامت در کشور را به عنوان تحولی بزرگ در نظام سلامت قلمداد گرده و این موفقیت را حاصل کار تیمی مجموعه معاونت‌های دانشگاه، حراست، امور حقوقی و همکاران مرکز بهداشت شهرستان تبریز دانست.

محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن ابراز خرسندی از آغاز بکار اولین مجتمع سلامت با مشارکت بخش خصوصی در کشور، از مجموعه عواملی که در تحقق این امر بزرگ که راهگشای سیستم سلامت در آینده خواهد بود تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه بر لزوم ارائه خدمات بهداشتی درمانی با کیفیت مطلوب در تمام سطوح اشاره کرده و خواستار  توجه بیشتر مسئولان به بخش غیردولتی و لزوم نظارت و ارزیابی دقیق و نیز خودسنجی و نقادی عادلانه این طرح برای افزایش کیفیت خدمات سلامت و رضایت عمومی شد.

در پایان این جلسه خسروشاهی رئیس مرکز بهداشت شهرستان تبریز  با امضای قرارداد واگذاری، به طور رسمی ارائه خدمات بهداشتی درمانی در منطقه آخمقیه و شهرک اندیشه کلانشهرتبریز را به مجتمع سلامت شهید چمران محول کرد.

منبع : نصر نیوز

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت