منطقه پنج بازرسی کل کشور پیشتاز در مباحث علمی سرمایه گذاری

دوره آموزش روشها، فرآیندها و فرمولاسیون انواع روشهای مشارکت و سرمایه گذاری در شهرداریها توسط منطقه پنج سازمان بازرسی کل کشور برای کارشناسان این منطقه برگزار شد.

در مورخه ۲۹/۵/۹۳ و در محل منطقه پنج بازرسی کل کشور در تبریز اولین کارگاه آموزشی مسایل سرمایه گذاری در شهرداریها شامل روشهای مشارکت و سرمایه گذاری ، فرآیندها ، فرمولاسیون و آشنایی با نمونه های ملی و بین المللی قراردادهای سرمایه گذاری به همراه بررسی موردی تعدادی از روشها برای کارشناسان ادارات کل بازرسی استانهای آذربایجانشرقی – آذربایجانغربی – اردبیل و زنجان برگزار شد.

داود ندیم ، مدرس این کارگاه تخصصی با بیان این مطلب گفت:

این کارگاه آموزشی د رنوع خود برای اولین بار در کشور برگزار میشود و در این خصوص منطقه پنج کشوری پیشتاز سایر مناطق بازرسی میباشد.

ایشان افزودند:

هرچقدر بدنه کارشناسی دستگاههای اجرایی با بدنه کارشناسی دستگاههای نظارتی هماهنگ شده و تعامل و روابط علمی و منطقی و تبادل اطلاعات داشته باشند به همان میزان از مقدار برخوردها و اصطکاک ها کاسته شده و هر دو طرف با اطمینان و آرامش و شناخت کافی و وافی نسبت به انجام وظایف محوله سازمانی و قانونی خویش اقدام خواهند نمود و ضریب خطا در پرونده ها نیز به حداقل خواهد رسید.

 

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت