آخرین اخبار
مدیریت شهری یک هنر است.

مدیریت شهری یک هنر است.

نشست توجیهی اولین همایش الکترونیکی فرصتهای سرمایه گذاری شهرداریهای استان کرمانشاه روز سه شنبه مورخه ۱۶ دی ۱۳۹۹ با حضور شهرداران استان و مدیران و کارشناسان و مشاوران سازمان همیاری شهرداریهای کرمانشاه در محل مرکز آموزش علمی کاربردی این سازمان برگزار شد .

مهندس کرمی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان کرمانشاه با بیان اینکه امروزه مدیریت شهری یک هنر است از شهرداران حاضر در جلسه خواست تا از آخرین یافته های اقتصاد شهری برای مدیریت شهرها بهره ببرند .

وی گفت :

سازمان در راستای اهداف ورسالت اصلی خویش قصد دارد در حوزه سرمایه گذاری و اقتصاد شهری با شهرداریها همکاری مشترک داشته باشد ومشاوره و کارگزاری وعاملیت برخی پروژه ها ی سرمایه گذاری شهرداریها را  راسا بعهده بگیرد.

کرمی اضافه کرد: بزودی تیم ویژه ای متشکل از مدیران و کارشناسان و مشاوران سازمان در شهرداریهای مختلف استان حضور یافته و ضمن احصاء فرصتهای سرمایه گذاری ، اقدام به تهیه بسته های مشارکتی و پیش نویس فراخوان و پیش نویس قرارداد و سایر مستندات لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را خواهد نمود.

وی گفت : حدالامکان سعی خواهدشد تا با روشهای مختلف تمام فرصتهای سرمایه گذاری شهرداریها به قرارداد قطعی تبدیل شوند به نحوی که برای تعدادی از آنها از طریق برگزاری اولین همایش الکترونیکی ، جذب سرمایه گذار خواهد شد و برای تعداد دیگر ازفرصتها،  سازمان راسا مشارکت خواهد نمود برای برخی هم از طریق تامین مالی و اوراق مشارکت اقدام خواهد شد و برای باقیمانده فرصتها نیز ، سازمان اماده ی عقد قرارداد کارگزاری وپژه خواهد نمود .

ایشان برنامه زمانبندی همایش را بدین صورت ذکر نمودند:

در دی ماه سالجاری مراجعه به شهرداریها و اخذ اطلاعات و احصاء فغرصتها انجام خواهد گرفت .

در بهمن ماه اقدام به تهیه بسته های مشارکتی و اسناد فراخوان خواهد شد .

در اواسط اسفند و پایان فروردین هم در دو نوبت همایش الکترونیکی برگزار خواهد شد .

وی از شهرداریها خواست تا با جدیت تمام این موضوع را دنبال نمایند .

شایان ذکر است در ابتدای این نشست مهندس محمدی ( معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان ) ضمن خیر مقدم به مدعویین ، اهداف نشست را برشمردند .

طراحی سایت