آگهی فراخوان عمومی ارزیابی و جذب سرمایه‌گذار (یک مرحله ای) احداث ۱۰۴ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر به شیوه B.O.L.T

شهرداری رشت پیرو مصوبات شورای سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و تاکید شورای محترم اسلامی شهر، در نظر دارد پروژه احداث ۱۰۴ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر را در قالب روش مشارکتی  B.O.L.T (ساخت، تجهیز، بهره برداری، اجاره و انتقال) مطابق اسناد پیوست و از طریق فراخوان عمومی به سرمایه‌گذاران واجد شرایط واگذار نماید.

 

 

عنوان طرح

آورده شهرداری

پیش بینی شده آورده شریک
 

۱۰۴ ایستگاه اتوبوس
 (۹۴ عدد عادی و ۱۰ عدد پیشرفته)

ارزش ترهین زمین- عوارض- مجوزات لازم

 

 

ساخت- تجهیز

مجموع(تقریبی): ۵۰٫۶۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

 

تاریخ چاپ آگهی: نوبت اول ۹۸/۴/۱۱ ، نوبت دوم ۹۸/۴/۱۷

مهلت دریافت اسناد: از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی محترم دعوت می شود جهت دریافت اسناد، از زمان انتشار نوبت دوم این فراخوان، حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۹۸/۴/۲۴ به سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت مراجعه نماید.

مهلت تحویل اسناد: اسناد و پاکات تکمیل شده می بایست حداکثر تا ساعت۱۴/۳۰روز شنبه مورخ ۹۸/۵/۵ در پاکت مهر و موم شده تحویل دبیرخانه سازمان گردد.

زمان بازگشایی پاکات: بازگشایی و ارزیابی پاکات در کمیته فنی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت های مردمی راس ساعت۱۴/۳۰ روز یکشنبه مورخ ۹۸/۵/۶ برنامه ریزی شده است.

نحوه دریافت اسناد: متقاضیان محترم می توانند برای دریافت اسناد و اطلاعات اولیه پروژه بصورت حضوری، با در دست داشتن درخواست شرکت در فراخوان (بدون پرداخت وجهی به عنوان خرید اسناد)، مستندات مربوطه را از دبیرخانه سازمان سرمایه گذاری به آدرس: رشت– گلباغ نماز – کوچه مهر آئین – ساختمان تندیس (نبش انصاری به بلوار نماز) طبقه ۸ دریافت نمایند. همچنین متقاضیان محترم می توانند اسناد و اطلاعات اولیه پروژه را بصورت غیرحضوری پس از ارسال درخواست شرکت در فراخوان به آدرس ایمیل invest.rasht@gmail.com از طریق همان ایمیل دریافت نمایند.

توضیحات ضروری:

  • ارائه مستندات هیچگونه حقی برای ارائه دهنده ایجاد ننموده و پس از بررسی مستندات، نسبت به انتخاب سرمایه گذاران واجد شرایط و مناسب برای سرمایه گذاری در پروژه فوق اقدام و از ایشان دعوت به عمل خواهد آمد.
  • شماره تلفن سازمان جهت کسب اطلاعات بیشتر : ۳۳۷۵۶۱۶۲-۳۳۷۵۶۱۶۰-۰۱۳
  • وب سایت سازمان: www.investinrasht.ir

دو نسخه pdf و jpg از متن آگهی در ذیل قابل دریافت می باشد : 

منبع: http://investinrasht.ir

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت