گذراندن دوره‌ی تخصصی چشم انداز سازی مدیران و کارشناسان شهری منتخب از ادارات و شهرداریهای استان زنجان

دوره تخصصی چشم انداز سازی، با تولیت سازمان همیاری استان زنجان و با همکاری و هماهنگی مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت ندیم و با حضور دهها نفر از مدیران و کارشناسان برخی از ادارات و شهرداریهای زنجان در مورخه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ در محل کارگاههای مرکز علمی کاربردی برگزار شد .
این کارگاه توسط پروفسور فولادی ، پدر آمایش سرزمین ایران ، از نفرات اصلی تدوین برنامه های توسعه ای کشور و عضو هیئت علمی دانشگاه لندن ارائه شد .
در این کارگاه تخصصی، شرکت کنندگان با آخرین تئوری ها ، متدها و فرآیندهای چشم انداز سازی روز دنیا آشنا شدند و مقرر شد مطابق برنامه ، کلیه شرکت کنندگان بعنوان کار عملی ، هر کدام برای یکی از شهرها یا ادارات استان ، چشم انداز سازی نموده و نتایج را پس از تدوین حداکثر تا ده روز آینده ، در اختیار تیم آموزشی قرار دهند.
پروفسور فولادی ، بعنوان کار عملی ، هر یک از دانش پژوهان را مامور تهیه چشم انداز برای یک شهر یا سازمان نمودند. منابعی که دانش پژوهان میتوانند مورد استفاده دهند عبارتند از : سند آمایش سرزمین استان ، سند تدبیر و توسعه استان و شهرستان مربوطه ، طرحهای جامع یا هادی یا تفصیلی ، آمار سرشماری ۹۵ و سایر مطالعات بالادستی ، آموخته های کارگاه تخصصی و ایده پردازی محقق .
داود ندیم ، موسس مدرسه مجازی سرمایه گذاری و مشارکت گفت :
این کارگاه در راستای ایجاد و ارتقای سیستم های سرمایه گذاری و در ادامه سلسله مباحث سرمایه گذاری ، برگزار گردیده و تاپایان سالجاری تعداد یازده کارگاه با ارائه اساتید برتر کشوری در حوزه سرمایه گذاری هر هفته ، سه شنبه ها در زنجان برگزار خواهد شد .
داود ندیم ، پدر سرمایه گذاری شهری ایران گفت :
هدف از برگزاری این کارگاهها ، ارتقای دانش مدیران وکارشناسان شهری استان در حوزه سرمایه گذاری بوده و در هر کارگاه ، پروژه های عملی نیز انجام خواهد گرفت بطوریکه بعد از اتمام کارگاهها علاوه بر اینکه دهها نفر متخصص سرمایه گذاری خواهیم داشت بلکه دهها پروژه نیز آماده ارائه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی خواهد شد فلذا با هماهنگی های لازم از اکنون مقدمات تشکیل و برگزاری تالار دو روزه مذاکرات سرمایه گذاری را سازماندهی مینماییم . در این تالار دهها شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه شهری و علاقمند به سرمایه گذاری در زنجان با دعوت رسمی ، حضور خواهند یافت تا مذاکرات سرمایه گذاری را با مدیران و کارشناسان استان بانجام رسانند .
علاقمندان ، جهت حضور در کارگاههای و نحوه ثبت نام به وب سایت سازمان همیاری شهرداریهای استان زنجان تحت وب: http://www.hamyarizanjan.com یا وب سایت مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت : www.nadimiran.ir مراجعه و یا با شماره های ۳۳۳۶۳۵۱۹-۳۳۳۶۳۷۱۹-۰۲۴ تماس حاصل نمایند .

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت