سمینار مدیریت هوش اقتصادی در کیش

نخستین سمینار مدیریت هوش اقتصادی در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما واحد کیش، به نقل از دبیرخانه  اجرایی، این سمینار با حمایت انجمن علمی استعدادهای برتر ایران و با نظارت نهاد ریاست جمهوری و وزرات ورزش و جوانان، ششم بهمن ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

مهندس امین سنجرانی با اعلام این خبر افزود:

شرایط رقابتی فضای کسب و کار، این روزها همه را به تکاپو انداخته است. هر کس را به نحوی، آنهایی که زمانی کسب و کارهای پر رونقی داشته‌اند و اکنون به طرق مختلف با رکود مواجه‌اند، یا کسانی که به ‌ایده‌ای نو، پردرآمد و جذاب فکر می‌کنند. اصول و قوانینی در پول در آوردن وجود دارد که قوانین و قواعد نانوشته کسب و کار نامیده می شود، اما متاسفانه اغلب تمایل داریم از شکست ها و تجربیات تلخ درس بگیریم، ما هر چه بهتر بتوانیم نقصان اطلاعات را از طریق دریافت دانش، تجربیات و مطالعات اساتید برجسته در سمینارها و کارگاه های آموزشی برطرف کنیم در کسب و کار نیز کمتر دچار اشتباه می شویم.

وی در ادامه افزود: آشنایی کلی با منابع تامین سرمایه ، وام و تسهیلات در ایران، تحلیل سپرده های بانکی و بحران ورشکستگی فعالان اقتصادی، سرمایه گذاری و خرید سهام شرکت های داخلی وخارجی، روش‌های آماده‌سازی سازمان و نیروی انسانی برای پذیرش و تطبیق با تحولات ۵ سال آینده ،تحلیل بازارهای مختلف و فرصت‌های سرمایه گذاری از اهداف برگزاری سمینار مدیریت هوش اقتصادی است .

وی به تشریح فعالیت ها و اقدامات انجام شده در زمینه برگزاری سمینار مدیریت هوش اقتصادی افزود: با همکاری انجمن علمی‌استعدادهای برتر ایران، در این سمینار به ارائه روش‌هایی خواهیم پرداخت که با استفاده از آنها بتوان هوش اقتصادی را به فرزندان انتقال داد.

Check Also

معرفی یک شرکت سرمایه گذار

شرکت نوساز محاسب صفاهان زمینه فعالیت : شهر هوشمند نرم افرارهای نوسازی و شهرسازی سخت …

طراحی سایت