آخرین اخبار
هدیه ی شورایی برای تمام مردم ایران
انتخابات شوراها

هدیه ی شورایی برای تمام مردم ایران

در آستانه سال ۱۳۷۶ رویداد مهم  انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در حال انجام است . شوراها زیربنای توسعه کشور میباشند. برقراری یک سیستم بهینه ی شورایی در کشور نیازمند مطالعه منابع علمی و اجرایی ، توسط دست اندرکاران و فعالین این حوزه  و ارتقای دانش لازم میباشد.

کتاب  ” شوراها ( نگرشی شناختی ) ”  تالیف آقای داود ندیم القلندیس میباشد . با توجه به اینکه مولف ، در دور اول شوراها ، خودشان عضو شورای اسلامی شهر ، شهرستان ، استان بوده و نیز  سمت های اجرایی و مدیریتی در مجموعه شهرداریها ی کشور داشته و مطالعات وسیعی در حوزه شوراهای کشور دارند  فلذا کتاب مذکور هم جنبه علمی  و تئوریک داشته  و هم برای فعالین این حوزه  راهکارهای عملی و اجرایی  بیان نموده است  و مطالعه این کتاب  کوچک ولی ارزشمند برای اقشار زیر توصیه میگردد:

  • دست اندرکاران امور شوراها و شهرداریها در مجموعه وزارت کشور ، استانداریها ، فرمانداریها ، بخشداریها و شهرداریها و دهیاریها .
  • کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها.
  • اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهرها و روستاها .
  • عموم مردم ایران که در انتخابات شوراها شرکت و حضور گسترده داشته و خواهند داشت .
  • دست اندرکاران و مسئولین و کارشناسان مرتبط در سایر وزارت خانه و ادارات و نهادها .

مدرسه سرمایه گذاری  و مشارکت  در راستای اعتلای فرهنگ  و ارتقای دانش سیستم شورایی در کشور نسبت به تهیه و تبدیل این کتاب با اجازه مولفش  در حجم و سایز قابل استفاده در گوشی ها اقدام نموده و آن را به رایگان  و بعنوان  هدیه ی سال نو در اختیار عموم مردم شریف ایران قرار میدهد  .

امید است نظام و سیستم شورایی  به جایگاه رفیع خود  در کشورمان نایل گردد.

برای دانلود این کتاب روی  فایل زیر  کلیک فرمایید :

شوراها (نگرشی شناختی)

طراحی سایت