امام جمعه میاندوآب: هر کس در میاندوآب حتی یک شغل ایجاد کند از دستش خواهم بوسید و با تمام قوا از او حمایت خواهم کرد.

حجت الاسلام حسن زاده ، نماینده ولی فقیه  و امام جمعه میاندوآب در همایش سرمایه گذاری این شهرستان ضمن ایراد سخنرانی ، حمایت قاطع خود را از  سرمایه گذاران اعلام نمود  ایشان افزودند : بنده اعلام میکنم که حاضرم  پرونده های پروژه های سرمایه گذاری  را در دستم گرفته  و جهت طی پروسه اداری آنها به ادارات مختلف ببرم  تا سرمایه گذاران  بیش از اندازه در مشقت بروکراسی و  امورات اداری پروژه ها قرار نگیرند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گفتند :

هر کس در میاندوآب حتی یک شغل ایجاد نماید از دستش هواهم بوسید و با تمام قوا از او حمایت خواهم کرد.

و از مسئولین اداری و اجرایی شهرستان و استان  و سرمایه گذاران خواستند تا هر کس در رده کاری خویش  نسبت به ایجاد فکر توسعه  و اجرایی نمودن ان اقدام نمایند. امام جمعه میاندوآب بود که در سخنان خود بر لزوم مدیریت جهادی و تفکر ملی در کنار کارهای فنی و مهندسی تاکید کرد.

مدیریت جهادی، فکر ملی و توجه به مسائل علمی زمینه ساز توسعه

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: برای اینکه میاندوآب را قطب توسعه و الگوی پیشرفت کنیم باید تلاش کرده و همت بلند داشته باشیم.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: بنده از طرف تمامی مسئولان شهر، قاطعانه اعلام می کنم که از سرمایه گذاران در این شهر حمایت می کنم.

وی با تاکید بر اینکه باید موانع سرمایه گذاری را رفع کرد، افزود: باید شب و روز تلاش کرد و در این راه هم مسئولان باید از سرمایه گذاران حمایت واقعی کرده و دست او را بگیرند نه اینکه مانع تراشی کنند.

حسن زاده با تاکید بر مدیریت جهادی برای حل مشکلات، تصریح کرد: برای توسعه باید فکر ملی داشت و فکر ملی هم باید با مدیریت جهادی و توجه به کارهای مهندسی و فنی همراه شود تا شاهد توسعه باشیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه روسای بانک ها هم از سرمایه گذارارن حمایت کنند، اظهار کرد: باید پشتیبان سرمایه گذار بود تا زمینه برای توسعه فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه باید نفع جامعه و عموم مردم بر نفع شخصی ترجیح داده شود، گفت: برای پیشرفت باید همدل و همزبان بود و میاندوآب نیز این لیاقت را دارد که در آینده به اردبیلی دیگر تبدیل شود و به افق های روشن دست یابد.

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت