پنجمین همایش شهر ایده آل با سخنرانی ندیم روح و جان گرفت.

پنجمین همایش و نمایشگاه  شهر ایده آل  از هشتم تا یازدهم دی سال ۹۳ در جزیره ی زیبای کیش با حضور صدها نفر از  مدیران وکارشناسان استانداریها و  شهرداریها و شورا های اسلامی شهرها ، مدیران کل  امورشهری و شورا ها ، مدیران کل امور روستایی و مسئولین وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریها و تعدادی از فعالین سرمایه گذاری بخش خصوصی  برگزار شد .

جلسات و  نشست های تخصصی  و کارگاههای آموزشی  متعددی در این چند روز با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط برگزار شد.

جلسه اصلی این همایش با سخنرانی های  ” معاون عمرانی وزیر کشور” ، “قائم مقام منطقه آزادکیش ” و” آقای داود ندیم مدرس مباحث سرمایه گذاری  و دبیر کمیته سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور”  شروع شد و بعد از ظهر نیز سخنرانی های متعدد دیگری برگزار شد .

ندیم  در سخنرانی  ۱۲۰ دقیقه ای خویش  با بیان سلسله بحث هایی از مباحث سرمایه گذاری ، نسبت به تبیین جایگاه  شهرهای ایران در قیاس با رقبای جهانی ، با ارائه فرمولها ، روشها و مدلهایی برای شهرداریهای کشور  زمینه لازم برای ورود شهرداریها را برای رقابت با همتاهای خارجی خویش  بازگو نمودند.

ایشان خواستار توجه قوای سه گانه به نقش و اهمیت بیش از ۱۲۰۰ شهرداری کشور با بیش از ۷۱ درصد جمعیت شدند و از وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی خواستار تصویب  ماده واحده  و نیز ابلاغ شیوه نامه جدید سرمایه گذاری شد.

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت