حمایت شهرداری از سرمایه گذاری برای احداث هتل در تبریز

نصرنیوز: شهردار تبریز گفت: شهرداری با حمایت های شورای اسلامی شهر تبریز با تمام توان از سرمایه گذاری در این کلانشهر استقبال می کند.

به گزارش نصرنیوز، صادق نجفی در دیدار با سه سرمایه گذار تبریزی مقیم خارج از کشور که برای سرمایه گذاری در زمینه احداث هتل در تبریز حضور یافته اند اظهار داشت: شهرداری تبریز از سرمایه گذارانی که قصد احداث هتل در این شهر را داشته باشند هیچگونه عوارضی دریافت نمی کند و سیاستهای تشویقی مناسبی نیز در این خصوص اجرا می نماید.

 صادق نجفی با اشاره به افزایش شمار گردشگران به شهر تبریز در مقاطع مختلف سال گفت: شرایط آب هوایی مناسب شهر در فصلهای مختلف سال و همچنین وجود جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری متعدد در تبریز باعث شد تا در سال گذشته با ورود قابل توجه و پیش بینی نشده گردشگر به تبریز مواجه شویم.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه ظرفیت های فعلی هتل های تبریز دیگر پاسخگوی تعداد بالای گردشگران و مسافران به این شهر نمی باشد گفت: شهرداری تبریز در راستای جذب و خدمات رسانی به گردشگران و مهیان نمودن زیرساختهای گردشگری در شهر تبریز برنامه ریزی و اقدامات مناسبی انجام داده است و در این راستا از سرمایه گذاران استقبال می نماید.
وی با اشاره به تدوین و اجرایی شدن شیوه نامه سرمایه گذاری در شهرداری تبریز تصریح کرد: ما در این شیوه نامه علاوه بر شفاف کردن همه موضوعات مربوط به نحوه مشارکت سرمایه گذاران و همچنین تعهدات مدیریت شهری، سیاست های تشویقی را هم مد نظر داریم که اقدام خوبی برای افزایش مشارکت بخش غیردولتی در پروژه های مدیریت شهری خواهد بود .
شهردار تبریز در پایان تصریح کرد: یکسان شدن نگاه شهرداری به سرمایه گذاران و حاکمیت عدالت شاید مهم ترین ویژگی مثبت این شیوه نامه باشد .

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت