شهردار منطقه ۹ کلانشهر تبریز: دهها پروژه سرمایه گذاری مشارکتی در خوش آب و هواترین منطقه تبریز در حال انجام است.

نصرنیوز:شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: موقعیت جغرافیایی منطقه خاوران این منطقه را به خوش آب و هواترین و زیباترین منطقه تبریز تبدیل خواهد کرد.

به گزارش نصرنیوز، یعقوب انصاری در حاشیه بازدید خبرنگاران و اهالی رسانه کلانشهر تبریز از منطقه ۹ شهرداری با اعلام این مطلب اظهار داشت: منطقه ۹ شهرداری تبریز با واقع شدن در خوش آب و هواترین نقطه شهر و همچنین نزدیکی به دره لیقوان، هروی و دامنه سهند محلی ایده آل برای سکونت و زندگی می باشد.

انصاری به اشاره به عقد قرارداد و یا اجرای پروژه های متعدد سرمایه گذاری ،  زیربنایی، توسعه ای و خدماتی در منطقه ۹ تبریز افزود: مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی خاوران در زمینی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع و بازیربنای ۷ هزار متر مربع یکی از بزرگترین مجتمع های فرهنگی هنری خواهد بود که با دارا بودن سالن ورزشی چند منظوره، استخر، سالن بدنسازی، آمفی تئاتر، و قسمت اداری  به شهروندان خدمات فرهنگی و ورزشی ارائه خواهد نمود.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری منطقه ۹ تبریز در جذب  پروژه های مشارکتی نیز موفق بوده  است تصریح کرد: در حال حاضر پروزه مشارکتی مجتمع تجاری تفریحی خاوران با ۲۰ هزار متر مربع زیربنا تکمیل شده است که امسال به بهره برداری می رسد همچنین پروژه مشارکتی تجاری تفریحی و ورزشی ۱۴ هکتاری با دارا بودن هتل مجموعه ورزشی و رفاهی یکی از جاذبه های منطقه ۹ خواهدبود.
شهردار منطقه ۹ با اشاره به اینکه دهکده سلامت یکی از دغدغه های مهم مسئولان شهری بود اظهار داشت: با توجه به تجمیع مطب های پزشکان در منطقه ۱۷ شهریور و برخی دیگر از نقاظ شهر تبریز که باعث بوجودآمدن ترافیک در این منطقه گردیده است پروژه دهکده سلامت در شهرک خاوران ایجاد می شود تا با هدایت قسمتی از پزشکان و مراجعان به این مرکز شاهد رفع مشکلات بوجود آمده در مناطق یاد شده باشیم.
وی همچنین اجرای پروژه مرکز همایش های بین المللی تبریز را که یکی از دغدغه های مسئولان می باشد را جز برنامه های کاری شهرداری عنوان کرد و گفت: برای این پروژه هم از طرف مشارکت کننده خصوصی و هم از طرف سازمان همیاری اقدامات مناسبی در شرف انجام می باشد.
انصاری همچنین با اشاره به اینکه از نیازهای شهر غافل نیستیم اظهار داشت: پروژه احداث بیمارستان فوق تخصصی کودکان توسط مردانی آذر که از خیرین بنام می باشند گفت: خوشبختانه با همت شهردار کلانشهر تبریز مشکلی در تامین تاسیسات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز و تلفن وجود ندارد و امسال شبکه های آب و خطوط انتقال برق در حال احداث می باشند و توافقات خوبی نیز در زمینه تامین گاز در خاوران بدست آمده است.

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت