شهردار سرعین گفت: سرمایه‌گذاران در شهر سرعین حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا زنده‌دل عصر امروز در مراسم روز سرعین در قالب برگزاری هفته فرهنگی اردبیل در برج میلاد تهران اظهار داشت: برگزاری این برنامه به نام روز سرعین که نشان از پیشرو بودن این شهر است فرصتی مناسب برای شناساندن این شهر و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن در سطح ملی است.

وی با اشاره به دیدار و گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری در زمان برگزاری هفته فرهنگی اردبیل و روز سرعین در تهران بیان کرد: این برای شهرداری اردبیل یک فرصت عظیم است که با معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود در این شهر زمینه جذب و جلب بیشتر سرمایه‌گذاران را فراهم کند تا توسعه هر چه بیشتر این شهر فراهم شود.

زنده‌دل با بیان اینکه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم در شهرستان سرعین مناسب برای سرمایه‌گذاری در حوزه ‌های مختلف شهری است٬ گفت: اقدامات و کارهای انجام شده در حوزه مدیریت شهری در سرعین سبب شده که این شهرستان به عنوان یک منطقه مستعد و آماده برای حضور سرمایه‌گذاران تبدیل شود.

شهردار سرعین با اشاره به تشکیل ستاد جذب سرمایه‌گذاری در سرعین تصریح کرد: اعضای این ستاد تلاش می‌کنند تا با شناسایی موانع و مشکلات موجود بر سر راه توسعه شهرستان و ارائه راه حل‌های لازم مختلف در این زمینه توسعه و رشد سرعین را رقم زده و زمینه شکوفایی آن را فراهم آورند که تشکیل این ستاد خود امتیازی برای سرمایه‌گذاری در این شهر است.

وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های لازم در سرعین نویدبخش حضور سرمایه‌گذاران مختلف در این شهر است٬ افزود: این شهر در حال حاضر یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور محسوب می‌شود که همه ساله مسافران زیادی را با داشتن امکانات لازم پذیرا است.

زنده‌دل با تشریح اینکه هم‌اکنون تحولات مثبت در زمینه‌های مختلف شهری و مدیریتی در این شهرستان انجام شده که زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کند٬ گفت: ما آمادگی داریم تا از سرمایه‌گذاران در سرعین حمایت کرده و با این امر زمینه توسعه و پیشرفت در سرعین را فراهم آوریم.

شهردار سرعین  در مورد ایجاد منطقه آزاد در سرعین اظهار کرد: باید در این زمینه بررسی‌های اساسی برای ایجاد این منطقه در قالب دیدارهایی با مسئولان کشوری و استانی انجام شود تا زمینه ایجاد منطقه آزاد در سرعین برای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های منطقه فراهم آمده و توسعه این شهرستان با سرعت بیشتری اتفاق بیفتد.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت