آخرین اخبار
عظیم ترین پارکینگ تمام  مکانیزه کشور با سرمایه گذاری مشارکتی  خارجی و داخلی در کلانشهر تبریز احداث می شود .

عظیم ترین پارکینگ تمام مکانیزه کشور با سرمایه گذاری مشارکتی خارجی و داخلی در کلانشهر تبریز احداث می شود .

 عظیم ترین پارکینگ تمام مکانیزه کشور توسط شهرداری منطقه دو تبریز با مشارکت شرکت چینی؛ در کلانشهر تبریز احداث می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو تبریز، ۳ تن از مدیران ارشد شرکت «پارکینگ گالری» از شهر گوانگچو چین، طی دیداری با دکتر عباس عادلی شهیر شهردار منطقه دو کلانشهر تبریز جهت احداث بزرگترین پارکینگ مدرن و تمام مکانیزه در جوار کلینیک امام رضا (ع)، گفتگو و توافق کردند.

این گزارش می افزاید: با مشارکت و انعقاد قرارداد با شرکت «پارکینگ گالری» چین و دکتر عباس عادلی شهیر به نمایندگی از شهرداری منطقه دو تبریز؛ پارکینگ جنب کلینیک امام رضا (ع) در ۱۷ هزار متر مربع مساحت، احداث می شود.

دکتر عباس عادلی شهیر در تشریح این پروژه عظیم ترافیکی گفت: این پارکینگ تمام هوشمند با صرف اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال و با ظرفیت ۴۳۲ خودرو، در ۹ ساختمان مجزا و ۲۵ طبقه پارکینگی احداث می شود که دارای مراکز تجاری و هایپر مارکت نیز خواهد بود.

شهردار منطقه دو تبریز با عنوان اینکه پروژه پارکینگ مکانیزه جنب کلینیک امام رضا (ع) به علت همجواری با کمربندی آزادی بعنوان یکی از پرترددترین مسیرهای کلانشهر تبریز در رفع گره ترافیکی مرکز شهر بسیار تاثیرگذار خواهد بود تصریح کرد: این پروژه بعنوان عظیم ترین پارکینگ مکانیزه کشور مطرح می باشد.

طراحی سایت