برگزاری اولین همایش سرمایه گذاری کشور با سیستم ویدئو کنفرانس درکردستان – مریوان

روز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه سال ۹۳ اولین همایش سرمایه گذاری کشور با سیستم ویدئو کنفرانس در فرمانداری مریوان برگزار شد.

این همایش که در محل سالن کنفرانس فرمانداری مریوان و با حضور دهها نفر از مدیران استان کردستان و شهرستان مریوان برگزار شد بطور همزمان درهشت شهرستان استان کردستان با سیستم ویدئو وب کنفرنس ارائه گردید و دهها نفر دیگر از مدیران شهرستانهای دیگر نیز که در محل فرمانداریهای مربوطه حضور یافته بودند با این همایش همراه شدند.

داود ندیم ، دبیر کمیته سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور با ارائه کارگاه آموزشی تخصصی پیرامون وضعیت سرمایه گذاری در دنیا و شهرهای توسعه یافته نسبت به ارائه برنامه عملیاتی برای شروع مباحث سرمایه گذاری در شهرداریهای استان کردستان و سایر ادارات از جمله بخشداریها و دهیاریها ی این استان اقدام نمودند.

وی با بیان اینکه مقام عظمای ولایت در پیام نوروزی خویش خواستار مشارکت و حضور آحاد مردم و مسئولین در امر جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی شده اند گفتند:

برقراری و ایجاد سیستم سرمایه گذاری نیاز به همکاری آحاد مردم استان دارد و همه مکلفند سهم خویش را در توسعه استان و کشور ایفا نماید . برای برقراری این سیستم در استان میبایست نسبت به ایجاد چهار زیرساخت اساسی( زیرساختهای: قانونی – ساختاری – فرهنگی – فرآیندها ) عزم جدی بوجود آید و سپس هفت گام اجرایی ( مطالعات – بسته مشارکتی – مجوز ها – بازاریابی – فراخون – قرارداد – نظارت ) به ترتیب آغاز گردد.

در این مراسم که به همت دفتر آموزش و پژوهش استانداری کردستان و فرمانداری ، شهرداری و شورای اسلامی شهر مریوان برگزار شده بود آقایان دکتر مردوخی مشاور وزیر کار و رفاه ، دکتر حسین فیروزی معاون استاندار کردستان ، مهندس محمد فلاحی فرماندار مریوان سخنرانی نمودند و آقای مهندس فواد کریمی شهردار مریوان ضمن خیرمقدم به مدعویین ، خبر تشکیل و ایجاد دفتر سرمایه گذاری در شهرداری مریوان را دادند.

ضمنا خانم مهندس ئاسو حسینی بعنوان مدیر اداره سرمایه گذاری شهرداری مریوان تعیین و معرفی شدند.

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت