نشست مشهد

دومین نشست معاونان اقتصادی و مدیران سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور در تبریز

در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، دومین نشست معاونان اقتصادی و مدیران سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور در ۲۸ و ۲۹ آبان سالجاری در تبریز برگزار میشود.

دبیر کارگروه سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور با بیان این خبر افزود:

 این نشست  با سخنرانی آقایان دکتر نجفی شهردار کلانشهر تبریز و مهندس میر نجاتی  مدیر دبیرخانه کلانشهرها آغاز خواهد شد و سپس جلسات چهار کارگروه تخصصی (سرمایه گذاری و مشارکت – بازاریابی –تامین مالی – قوانین  و مقررات) با حضور مدیران و کارشناسانی از کلانشهرها  تشکیل خواهد شد .

ندیم گفت:

پس از ابلاغ سیاستهای  اقتصاد مقاومتی  از سوی مقام عظمای ولایت  و در جهت اجرایی نمودن این سیاستها در مجموعه کلانشهرهای کشور ، کارگروههای متعددی برای پیگیری موضوع تشکیل شده اند و هرکدام با برنامه ریزی و اقدامات لازم، نسبت به ایجاد زیر ساخت های لازم و  اجرایی نمودن سیاستهای  مذکور تلاش مینمایند.

ایشان ضرورت  ایجاد و توسعه  زیر ساخت های قانو
نی  در حوزه ی اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرداریهای کشورمان را خصوصا در فضای رقابتی با سایر شهرهای پیشرفته دنیا  بیان نموده و گفتند: از اقداماتی که تاکنون در حوزه زیر ساخت  قانونی فعالیت های اقتصادی در شهرداریها  صورت گرفته میتوان به تهیه ” نقشه عملیاتی تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرداریها  ”  در کمیسیون برنامه ریزی و توسعه کلانشهرها و تهیه” شیوه نامه جدید سرمایه گذاری ” در کارگروه سرمایه گذاری و نیز راه اندازی  ” وب سایت تخصصی  مدرسه سرمایه گذاری ” اشاره نمود .

داود ندیم ، دبیر کارگروه سرمایه گذاری کلانشهرها ضمن امیدواری به اینکه سازمان شهرداریها و وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی  در تصویب و ابلاغ مقررات لازم برای شهرداریها در حوزه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اهتمام ویژه داشته باشند  ، گفتند : سایر شهرداریهایی که نیاز به هرگونه اطلاعات پایه ای برای شروع فعالیت های سرمایه گذاری داشته باشند میتوانند با این کارگروه تماس گرفته و مستندات لازم  را دریافت نمایند.

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت