استفاده از نظرات و ایده‌های شهروندان در تدوین برنامه سال ۹۴

نصرنیوز: شهردارتبریز با اشاره به آغاز بودجه‌بندی برنامه‌ سال آتی، از شهروندان تبریزی خواست تا با ارایه نظرات، ایده‌ها و پیشنهادهای خود، شهرداری تبریز را در تدوین یک برنامه دقیق و جامع یاری کنند.

به گزارش نصرنیوز، نجفی درحاشیه نشست کارشناسی تدوین برنامه‌ سال ۹۴، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در شش ماه گذشته سال جاری، نظرات و ایده‌های شهروندان در اجرای برنامه‌های متعدد عمرانی و اجتماعی، نقش موثر و گره‌گشا در سبک و سیاق اجرای برنامه‌ها داشت.

وی با بیان این که ظرفیت‌های رسانه‌ای و پل‌های ارتباطی شهرداری تبریز با شهروندان، در اختیار نظرات شهروندان است، افزود: تدوین برنامه‌های متعدد شهری، تنها در صورتی از جامعیت و دقت لازم برخوردار خواهد بود که تعدد و تنوع نظرات مطرح در خصوص محورهای مختلف آن، قابل توجه باشد.

نجفی تصریح کرد: عموم شهروندان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران می‌توانند با ارسال، نظرات و پیشنهادهای خود به آدرس S.najafi@tabriz.ir در حرکت عمران و آبادانی سال آینده مشارکت داشته باشد.
شهردار تبریز یادآور شد: مباحث عنوان شده در جلسات کارشناسی تدوین برنامه، حاوی ابعاد ارزشمندی است که در کنار نظرات شهروندان، پشتوانه‌ مطالعاتی و فنی پروژه‌های عمرانی و اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری را قوت خواهد بخشید.

وی متذکر شد: خواسته ما از شهروندان، ارایه پیشنهادها و نظرات در هنگام تدوین برنامه و همچنین انتقال هر گونه شکایت و انتقاد در مراحل اجرا است.

منبع : نصر نیوز

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت