آخرین اخبار
تبریز ، طلایه دار جذب سرمایه گذار در کشور

تبریز ، طلایه دار جذب سرمایه گذار در کشور

با حضور شهردار تبریز، معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، عملیات اجرایی پروژه بلند مرتبه  اس‌ام‌پی  در منطقه کرکج تبریز آغاز شد.

آقای مهندس کریم احمدیلر، سرمایه‌گذار این پروژه مشارکتی در این مراسم با اشاره به مشخصات فنی پروژه گفت: پروژه اس‌ام‌پی با وسعت ۱۳۹ هزار مترمربع و طراحی مدرن، در کاربری‌های متنوع تفریحی، سینمایی، ورزشی و رفاهی طراحی شده و تفاوت‌های چشمگیر در نحوه طراحی، اجرا و شاخص‌های عمرانی و فنی خواهد داشت.

احمدیلر، آمفی‌تئاتر مدرن، باند فرود بالگرد، فضای سبز عمودی با پوشش طبیعی و مصنوعی و فضاسازی‌های بدیع بصری ، رستورانهای فصول را از دیگر ویژگی‌های این پروژه کم‌نظیر خواند و گفت: پروژه بلندمرتبه اس‌ام‌پی با هزینه‌ای بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال و حداکثر در مدت سه سال احداث و به اتمام خواهد رسید.

احمدیلر با اشاره به حمایت‌های شهردار تبریز از موضوعات سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه، با حضور دکتر نجفی در راس مسئولیت های مدیریت شهری، بسیاری از تنگناهای رایج در مباحث سرمایه‌گذاری مرتفع شده و فرصت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری، مجال بروز یافته‌است.

این سرمایه گذار که در سال های دور، ساخت اولین پروژه بلندمرتبه شهر تبریز را بر عهده داشته است، به سابقه آشنایی خود با شهردار تبریز اشاره کرد و افزود: دکتر نجفی، در سال‌های دوری که پروژه‌های بلندمرتبه، به ندرت در تبریز و شمال‌غرب رایج بود، با توجه به مسئولیتی که در آن مقطع داشت، دو پروژه بلندمرتبه و ارزشمند را در یکی از قسمت‌های مرکزی تبریز، مورد توجه قرار داد؛ که امروز نیز این دو پروژه از دستاوردهای عمرانی شهر تبریز به شمار می‌رود.

به گزارش شهریارنیوز، دکتر نجفی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه بلندمرتبه اس‌ام‌پی کرکج، با تاکید بر این که این رویکرد باید توام با شاخص‌های عمرانی، فنی و زیبایی باشد، اظهار داشت: با توجه به حجم چشمگیر تمهیدات عمرانی شهرداری تبریز در منطقه کرکج، هر یک از پروژه های عمرانی باید بدون ایجاد تاثیرات و پیامدهای سوء بر پروژه‌های دیگر، اجرا شوند.

نجفی گفت: تیم سرمایه‌گذاری پروژه بلندمرتبه اس‌ام‌پی کرکج، با برخورداری از توان و تجربه ارزنده بین المللی، مورد حمایت شهردرای تبریز قرار دارند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، هدایت، حمایت و نظارت را محور تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر خواند و گفت: برنامه‌های عمرانی و  سرمایه‌گذاری شهر تبریز، با در نظر داشتن همین محور سه گانه، پیگیری می شود.

وی ادامه داد: مطالعات و برنامه ریزی ها در راستای تقویت بافت عمرانی کرکج و افزایش چشمگیر ارزش افزوده این منطقه، صورت گرفته و با حمایت شورای اسلامی شهر، در آستانه اجرا است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:
تبریز مستعدترین شهر برای سرمایه‌گذاری است

شهریارنیوز: عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: باید قدردان و حامی سرمایه‌گذاری باشیم که با احساس تعهد و مسئولیت نسبت به شهر خود، وارد فعالیت‌های عمرانی شهر شده‌است.

به گزارش شهریار، دکتر حبیب شیری‌آذر، در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه بلندمرتبه اس‌ام‌پی کرکج، با بیان این که موقعیت تاریخی و جغرافیایی شهر تبریز، در کشور، منطقه و حتی جهان، کم‌نظیر است، اظهار داشت: زمانی که تبریز، شهری صاحبنام و پیشتاز در عرصه جهانی بود، بسیاری از شهرهای معروف امروزی، فاقد جایگاه خاصی بوده‌اند.

وی با تاکید بر این که باید تمام تلاش خود را معطوف احیا و اعتلای نام تبریز کنیم، اظهار داشت: هیچ شهری مانند تبریز، پتانسل توسعه و پیشرفت ندارد؛ چرا که این شهر از گذشته‌های دور، از طرفی در شاهراه جاده ابریشم و دروازه‌های ارتباطی اروپا واقع شده و از سوی دیگر، از پشتوانه‌های ارزنده فرهنگی و تاریخی برخوردار است.

شیری‌آذر تاکید کرد: سرمایه‌گذاری یک ضرورت و تبریز، مستعدترین شهر برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: صمیمیت مجموعه مدیریت استان و شهر، فرصت ارزشمندی است که در کنار تحقق زمینه‌های سرمایه‌گذاری، پیشرفت اساسی شهر را در پی خواهد داشت.

برای مشاهده تصاویر تکمیلی از برج به لینک زیر مراجعه فرمائید(بر روی لینک زیر کلیک کنید)

http://tabrizemodern.blogfa.com/post-779.aspx

طراحی سایت