شهرک میلاد مرند در تدارک جذب سرمایه گذاران

به گزارش روابط عمومی مدرسه مجازی سرمایه گذاری شهری ایران ، ” شرکت کوثر آذربایجان”  متولی “شهرک میلاد مرند”  از سال ۱۴۰۰ برنامه جذب سرمایه گذاران را در اولویت خود قرارداده است .

داود ندیم ، بنیانگذار مدرسه مجازی سرمایه گذاری شهری ایران ، با بیان این مطلب گفت :

 طبق نتایج نشست های سال گذشته ، اقدامات زیر ساختی برای ورود سرمایه های داخلی و بومی برای این شهرک به خوبی بانجام رسیده است از جمله اقدامات اساسی که باتمام رسیده عبارت است از :

  • تدوین چشم انداز بیست ساله اقتصادشهری
  • تدوین استراتژیهای توسعه شهرک
  • اولویت بندی پروژه های اجرایی
  • تدوین برنامه ۱۴۰۱ برای جذب سرمایه ها
  • اخذ مصوبات لازم از تهران برای اجرایی نمودن اطلس فوق الذکر.

ایشان در بازدید مورخه ۲۸/۲/۱۴۰۱  از این شهرک اشاره نمودند :

این شهرک پتانسیلهای خوبی برای توسعه داشته و علاوه بر پروژه های عادی ، چندین پروژه فرا منطقه ای نیز مطابق چشم انداز تعریف شده برای شهرک پیش بینی شده است .

ندیم گفت:

 از جمله برنامه های پیش بینی شده حوزه سرمایه گذاری برای سالجاری میتوان به موارد زیر اشاره نمود که مدیریت شهرک در صدد اجرایی نمودن آنهاست و مطابق هماهنگیها و برنامه ریزیهای بعمل آمده ازضریب موفقیت بالایی برخوردار است ، ضمن اینکه مطالعات راهبردی حوزه جذب سرمایه گذار بشرح فوق باتمام رسیده و از این ماه مطالعات کاربردی و برنامه رایزنی اولیه با سرمایه گذاران در دستور کار شرکت قرار گرفته است از جمله  :

  • تامین مالی و جذب سرمایه گذار برای مجموعه فرامنطقه ای گردشگری و تفریحی با مساحت دو و نیم هکتار و کاربریهایی از قبیل زیب لاین – بازیهای هیجانی – شهربازی – کافی شاپ ها ورستوران های برند – که هم اکنون مراحل طراحی و تهیه بسته های مشارکتی را طی می نماید .
  • تامین مالی و جذب سرمایه گذار برای یکی ازمجموعه های تجاری و خدماتی شهرک  با مساحت عرصه ۶۶۰۰ مترمربع با سطح اشغال ۷۰٪ درصد و تراکم ۳۵۰ درصد  که در مرحله تهیه بسته مشارکتی و رایزنی اولیه با سرمایه گذاران است .
  • تامین مالی و جذب سرمایه گذار برای مجموعه باغ ویلایی جدید که در مراحل ابتدایی طراحی و بسته مشارکتی می باشد .
  • تامین مالی و جذب سرمایه گذاری برای قسمتی از اراضی حوزه علمیه خواهران که در مرحله اولیه بسته مشارکتی می باشد .
  • همایش فرصتهای سرمایه گذاری ویژه شهرک میلاد مرند که در اواسط امسال در این شهرک برگزار خواهد شد درحال برنامه ریزی و هماهنگی است .
  • پروژه اختصاصی و ویژه ” فود استریت ” یا ” خیابان غذا” در مراحل کاربردی تهیه بسته مشارکتی و رایزنی با سرمایه گذاران  می باشد .
  • حضور فعال  امسال شرکت کوثر برای ارایه فرصتهای سرمایه گذاری در همایشها و نمایشگاههای مختلف استانی و ملی از جمله تدارک برای حضور در همایش سرمایه گذاری تیر ماه استان .

بنیانگذار مدرسه سرمایه گذاری شهری ایران بعد از اتمام بازدید در مصاحبه ای اعلام کرد:

برنامه های حوزه سرمایه گذاری شهرک میلاد گرچه به آرامی ولی با دقت و کیفیت پیش میرود و پیش بینی میشود تا پایان سالجاری حداقل برای پنج مورد اصلی ، تامین مالی و جذب سرمایه گذار صورت پذیرد و من همینجا از سرمایه گذاران مرندی یا مرندیهای مقیم واز شرکتها و مجموعه های مرتبط و برند دعوت می نمایم از این هفته با مراجعه به مدیریت شهرک از فرصتهای سرمایه گذاری کسب  اطلاع نمایند و رایزنی اولیه با متولی شهرک داشته باشند .

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت