آخرین اخبار
شهر جدید سهند در آستانه ی یک جهش توسعه ای

شهر جدید سهند در آستانه ی یک جهش توسعه ای

برای ایجاد و توسعه شهر جدید سهند ، زحمات و تلاشهای زیادی از بدو تاسیس تاکنون صورت گرفته است خصوصا مدیران و ساکنان ابتدایی این شهر جدید ، تمام کمبودها و نواقص آن را متحمل شده اند و اکنون شاهد شهری زیبا ، ایمن و پاک هستیم .

در چند سال اخیر خصوصا از زمان مدیریت آقای دکتر مصطفوی ، رشد، پیشرفت وتوسعه این شهر وارد مرحله ی خاصی شده است و آمار و ارقام و نمودارها حاکی از رشد چندین صد درصدی در حوزه های مختلف خصوصا در حوزه کیفی سازی زندگی در سهند می باشد.

دردوره مذکور ضمن اجرای پروژه های عظیم عمرانی مثل آزاد راه تبریز – سهند ، مدارس متعدد ، سالنهای ورزشی و کتابخانه ها و فرهنگسرا ها و مجتمع های متعدد و متنوع و با کیفیت مسکونی و تجاری و خدماتی و رفاهی، معابر ، پروژه های بزرگ آماده سازی ،احداث و بهره برداری پارکهای چند صد هکتاری ، باغ ویلاها ، اقدامات مهم در حوزه فرهنگی  و اجتماعی و برگزاری رویدادهای محلی و استانی و ملی ، مطالعات راهبردی و کاربردی در بخشهای مختلف ، توسعه بی سابقه ی فضای سبز ، فعالیت های توسعه ای در حوزه سرمایه گذاری و مشارکت با بخش خصوصی و توسعه اقتصاد شهری هم آغاز شده است .

مدیریت کنونی شرکت عمران شهر جدید سهند با درک صحیح این موضوع که برای توسعه کمی و کیفی این شهر زیبا ، اعتبارات دولتی و داخل سازمانی به هیچ عنوان کافی نیست ، برنامه ی راهبردی و عملیاتی استفاده از منابع خارج از سازمانی را شروع نموده اند و با استقرار سیستم های جدید سرمایه گذاری مشارکتی درصدد جذب سرمایه های داخلی و خارجی برای فرصتهای سرمایه گذاری این شهر می باشد .

در اولین همایش الکترونیکی فرصتهای سرمایه گذاری این شهر تعداد ۱۲ فرصت سرمایه گذاری به جامعه سرمایه گذاران کشورتقدیم شد و هم اکنون در حال برنامه ریزی برای تحقق چهل فرصت دیگر برای همایشهای بعدی هستند .

آنچه حایز اهمیت است  اینکه در تمام فرصتهای سرمایه گذاری پیشنهادی، نرخ سود مناسبی برای اشخاص حقیقی و حقوقی علاقمند در نظر گرفته شده است .

ضمنا تعداد بیست و چهار مدل جدید درآمدی برای این شهر در حال برنامه ریزی می باشد که بزودی عملیات اجرایی نمو.دن هر یک از مدلهای مذکور آغاز خواهد شد و رونق بیشتری در حوزه اقتصاد شهری و متعاقبا سایر حوزه ها دیده خواهد شد.

بطور قطع و یقین عرض مینمایم با اقداماتی که بانجام رسیده و نیز در حال انجام است،شهر زیبای سهند در آستانه یک جهش توسعه ای قرار گرفته و قسمتی از مسیر نیز در حال پیمایش است .

داود ندیم
فعال حوزه سرمایه گذاری و اقتصاد شهری ایران
موسس مدرسه مجازی سرمایه گذاری ندیم ایران

طراحی سایت