مراحل پایانی احداث هتل تبریز پالاس

هتل چهار ستاره تبریز پالاس در حوزه شهرداری منطقه ۲ تبریز در جاده ائل گلی و در مجاورت فست فود ۲۰۰۰ توسط بخش خصوصی در حال احداث می باشد.


هتل لوکس و زیبای تبریز پالاس با طراحی منحصر به فرد برای رفاه حال گردشگران و میهمانان کهن شهر تبریز در ۱۰ طبقه و در منطقه ال گلی در مراحل پایانی احداث قرار گرفته و بنا به گفته مهندس داریوش ستارزاده طراح و مجری، این هتل تا بهمن ماه امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


سطح زیربنای این هتل ۷ هزار متر مربع است که با امکانات رفاهی در سطح بالا شامل پارکینگ، اتاق های سینگل و دبل، کینگ و اتاق عروس و داماد، سالن همایش، سینما و کافه سینما، بوتیک، رستوران و کافی شاپ، حمام ترک، سالن ورزشی و… می باشد.
ساخت هتل تبریز پالاس از اواخر سال ۹۵ شروع شده و طی برنامه ریزی مجریان پروژه ظرف مدت ۳ سال و تا بهمن ماه امسال به اتمام خواهد رسید. هزینه اجرایی این پروژه نیز حدودا ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.


اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد هتل تبریز پالاس نمای زیبا و در نظر گرفتن ساعت بزرگی به تقلید از ساعت قدیمی ساختمان شهرداری روی آن می باشد که به نوعی یاد آور تبریز قدیم باشد.
کار نصب و راه اندازی این ساعت به تازگی به اتمام رسیده است. این ساعت با قطر چهار متر  یکی از بزرگترین ساعت های شهری ایران و بزرگترین ساعت شهری تبریز می باشد که به سبک ساعت بیگ بن لندن و با الهام از نمونه کوچکتر و قدیمی تر خود یعنی ساعت میدان شهرداری تبریز ساخته شده است.

تبریز پالاس همچنین دارای ایستگاه اختصاصی اتوبوس است که کار طراحی و اجرای این ایستگاه زیبا توسط مهندسین این پروژه صورت گرفته است.

نورپردازی منحصر به فردی نیز برای این پروژه در نظر گرفته شده است که کار اجرای آن به زودی شروع خواهد شد.

رفرنس: tabrizmodern.ir

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت