آخرین اخبار
حضور سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری بندرعباس در نمایشگاه بین المللی سرمایه‌گذاری‌ استان هرمزگان

حضور سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری بندرعباس در نمایشگاه بین المللی سرمایه‌گذاری‌ استان هرمزگان

رییس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس از حضور این سازمان در نمایشگاه فرصت‌های بین المللی سرمایه گذاری استان هرمزگان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت ها سلیمی در حاشیه این نمایشگاه با بیان اینکه برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان زمینه‌ساز تحرک اقتصادی در سال رونق تولید خواهد شد، اظهار کرد: در این غرفه سعی شده بخشی از گزارش عملکرد حوزه سرمایه‌گزاری شهرداری در سال ۹۷ ارائه و در معرض دید عموم قرار بگیرد.
وی افزود: سازمان در این نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری سال ۹۸ را در حوزه‌های حمل‌ونقل، گردشگری، خدمات‌شهری، عمرانی و غیره به نمایش گذاشته است.
سلیمی همچنین عنوان کرد: از طریق این سازمان در سال گذشته بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه، جذب شهرداری بندرعباس شده است.
وی خاطرنشان کرد: حدود ۷۰ درصد سرمایه‌های جذب‌شده در حوزه گردشگری که رویکرد جدی شهرداری بندرعباس در این دوره مدیریتی می‌باشد، بوده است.
سلیمی با تاکید بر اینکه سیاست ما بر این است که از تمامی پروژه‌های کوچک و بزرگ سرمایه‌گذاری استفاده می کنیم، بیان کرد: تعداد کل پروژه‌های سرمایه‌گذاری به نتیجه رسیده شهرداری طی سال گذشته ۳۰ مورد بوده است.
این مقام مسئول در ادامه سخنانش نیز بیان کرد: جذب سرمایه به منظور احداث شهربازی، کمپ اسکان مسافران، بازار گل و گیاه، جایگاه سوخت و غیره بوده است.

طراحی سایت