آخرین اخبار
۱۰۷ شهردار استان اصفهان آموزش اقتصاد شهری می بینند.

۱۰۷ شهردار استان اصفهان آموزش اقتصاد شهری می بینند.

استاد داود ندیم پدر سرمایه گذاری شهری ایران با اعلام این خبر گفت :
با هماهنگی دفترامور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، مدرسه سرمایه گذاری ندیم ایران ومرکز علمی کاربردی سازمان همیاری اصفهان ،بزودی کارگاههای تخصصی سرمایه گذاری و اقتصاد شهری با تدریس اساتید برتر کشوری، شروع میشود .
داود ندیم درسخنرانی که در جمع ۱۰۷ شهردار استان اصفهان ایراد نمودلزوم آموزش مدیران شهری و آشنایی آنها با روشهای نوین مدیریت شهری در حوزه درآمدزایی و ثروت آفرینی را تاکید نموده و هزاره سوم را هزاره اقتصاد دانش محور خواند .
این همایش به همت دفتر امور شهری و شورایی استانداری اصفهان وبا سخنرانی دکتر ذاکر مدیرکل این دفتر آغاز و سپس استاد ندیم ، رئوس و سرفصلهای دوازده خط تولید جدید درآمدزایی را به شهرداران آموزش دادند.
در حاشیه این همایش ، استادندیم در مصاحبه با خبرگزاری مرکز استان از برگزاری این دوره کوتاه مدت ابراز خرسندی نموده و از رویکرد مدیریتی دفتر شهری و شوراهای استانداری واهتمام ارزشمند آن در ایجاد تفکر جدید در عرصه سرمایه گذاری و روشهای نوین درآمدهای پایدار شهرداریهای استان
تقدیر نمود و اذعان داشتند استان اصفهان با داشتن پتانسیلهای بی بدیل در عرصه سرمایه گذاری و دارا بودن مدیران علاقمند و توانمند همچون دکتر ذاکر قطعا در اینده نزدیک جایگاه خوبی در عرصه سرمایه گذاری کسب خواهد نمود.

طراحی سایت