نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی؛ تالار سرمایه گذاری فرصتی است برای زدودن غبار محرومیت از چهره استان خراسان شمالی

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا غبار محرومیت را از چهره خراسان شمالی و مرکز آن بزدایند.
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به برگزاری تالار بین المللی مذاکرات در مرکز استان گفت: برگزاری این رویداد می‌تواند در روند توسعه مرکز استان تأثیر گذار باشد به شرطی که مسئولان از آن نهایت بهره را به نفع مردم ببرند.
وی اظهار کرد: بهره گیری از فرصت‌های موجود در بخش‌ها صنایع دستی، گردشگری ، فضای شهری و … می‌تواند سبب پیشرفت بجنورد شده و به دنبال آن توسعه پرشتاب سراسر استان را رقم بزند.
حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به عمده چالش‌های پیش روی مدیریت شهری در مرکز استان گفت: برکت در کار جمعی است، مردم می‌توانند در کنار مسئولان شورای شهر و شهرداری در توسعه شهر نقش موثری داشته باشند. همه باید دست به دست هم دهیم تا خراسان شمالی و مرکز استان را به منطقه‌ای گردشگری و دارای رونق اقتصادی تبدیل کنیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از فرصت به وجود آمده و حضور سرمایه گذاران ملی بین المللی، روند توسعه استان با شتاب بیشتری اتفاق بیفتد و خراسان شمالی به مقصد سرمایه گذاری و گردشگری تبدیل شود.

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت