به همت شهرداری بجنورد، دویست و ده نفر در خراسان شمالی، کارگاه آموزشی برندینگ شهری و فرمولاسیون روشهای سرمایه گذاری مشارکت را گذراندند.

پنجمین کارگاه تخصصی از سری کارگاههای آموزشی ایجاد سیستم های سرمایه گذاری مشارکتی  روز سه شنبه  هشت اسفند ۹۶ در شهر بجنورد برگزار شد.

این کارگاهها به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بجنورد و همکاری مدیران استانی و شهرستانی و با ارائه اساتید مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت  برگزار گردید.

در پنجمین دوره تخصصی، ابتدا  استاد داود ندیم پدر سرمایه گذاری شهری ایران نسبت به تدریس فرمولاسیون روشهای مشارکت از جمله نحوه محاسبات انواع  مشارکت مدنی، نحوه محاسبه انواع B.O.T   اقدام نمودند.

سپس استاد علی کرباسی دانش آموخته برندینگ شهری از لیون فرانسه نیز نحوه برند سازی شهری را با ذکر مثالهایی از ایران و خارج تدریس نمودند.

نقطه حائز اهمیت اینکه، به منظور تشویق مدیران و کارشناسان شهری برای حضور در این دوره های تخصصی، در هر دوره تعدادی از مدیران ارشد استان نیز از ابتدا تا انتهای کاگاه حضور دارند. در کارگاه ینجم نیز رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی ، فرماندار و معاون سیاسی امنیتی استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد حضور داشتند.

در این کارگاه حدود دویست و ده نفر از کارشناسان و مدیران شهری  و استانی  خراسان شمالی و جمعی از فعالین بخش خصوصی حضور داشتند. این کارگاهها  مجموعا دوازده کارگاه خواهد بود که نیمی از آن در سال ۹۶ و بقیه در بهار ۹۷ تدریس و ارائه خواهند شد.

 

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت