چشم انداز سازی برای شهرهای خراسان شمالی کلید خورد؛ برگزاری کارگاه تخصصیCDS استراتژی توسعه شهر در بجنورد

شهرداری بجنورد طی قراردادی با تیم مدرسه سرمایه گذاری و مشارکت، کارگاههای تخصصی سلسله مباحث سرمایه گذاری و اقتصاد شهری را برای کارکنان خود و سایر شهرداریها و دستگاههای اجرایی استان خراسان شمالی برگزار مینماید.
اولین سری از این کارگاهها روز سه شنبه ۳/۱۱/۹۶ با عنوان cds استراتژی توسعه شهری با موضوعات فرآیند تهیه طرح های مهم و منطبق با پتانسیل ها و فرصت های استان خراسان شمالی و شهر بجنورد در محل مرکز همایش شورای اسلامی شهر بجنورد از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ تشکیل گردید.
ابتدا طی مراسم رسمی، آئین شروع کارگاهها با سخنرانی آقای دکتر محمدی ریاست محترم شورای اسلامی و آقای مهندی براتیان شهردار محترم وآقای مهندس جباری رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورا و با حضور حدود یکصد نفر از مدیران و کارشناسان ذیربط برگزار شد.
در ادامه نیز، کارگاه استراتژی توسعه شهری توسط آقای دکتر مهدی علیلو تشکیل گردید و تا ساعت ۱۴ ادامه یافت .
مهمترین مباحث چشم انداز سازی و فرآیند تهیه استراتژی توسعه شهری و ضرورتهای سازمانی و تشکیلاتی مطرح و برای حاضرین در کلاس ارایه گردید. و مقرر شد حاضرین نسبت به تهیه CDS اولیه برای شهرهای خویش طبق فرایند ارایه شده در کلاس اقدام نمایند تا در اولین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان بهره برداری شود.photo_2018-01-23_16-13-25 photo_2018-01-23_16-16-13 photo_2018-01-23_16-16-26 photo_2018-01-25_11-54-11

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت