آخرین اخبار
خیز ” بجنورد ” برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی

خیز ” بجنورد ” برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی

شهرداری بجنورد با همکاری شورای اسلامی شهر و مدیران شهری و استانی، برنامه ایجاد سیستم های نوین سرمایه گذاری و مشارکت را در دست اجرا دارد .
مهندس جباری رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر بجنورد با اعلام این خبر گفت :
ارتقاء اقتصاد شهری و بالفعل نمودن پتانسیل های شهر جهت رسیدن به توسعه متوازن و درآمدهای پایدار در اولویت اصلی مدیران شهر میباشد و بزودی گامهای اجرایی آن را شروع میشود .
وی گفت : یکی از الگوها و مدلهای موفق توسعه سرمایه گذاری، ایجاد سیستم یا مدل ۷-۴-۱ میباشد که نمونه و پایلوت موفق آن در برخی شهرهای کشور نیز اجرا شده است.
مهندس جباری خاطر نشان کرد:
برای ایجاد این سیستم باید مجموعه ای از مدیران و کارشناسان برتر استان و شهر، نسبت به طی دوره های علمی و عملی اقدام نمایند . فلذا همایش تخصصی با دعوت از اساتید برتر کشوری در این حوزه روز پنجشنبه مورخه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۶ در محل تالار حافظ شهرداری بجنورد برگزار خواهد شد ضمنا دوره های تخصصی اقتصاد شهری و سیستم سرمایه گذاری در این همایش بطور مختصر پرزنت و معرفی شده و از علاقمندان نیز ثبت نام انجام خواهد گرفت .
ایشان اظهار امیدواری نمودند که تمامی شهرداریهای استان و دستگاههای اجرایی شهر و استان نیز نسبت به ثبت نام مدیران و کارشناسان برترشان در این دوره ها اقدام نمایند.
photo_2017-12-29_16-45-37

طراحی سایت