پدر سرمایه گذاری شهرداریهای کشور: دانشگاه آزاد اسلامی سردرود با تلفیق دانش و صنعت وابستگی خود به شهریه را کاهش خواهد داد

در  نشستی که با حضور رییس محترم دانشگاه جناب آقای دکتر اقدم شهریار و  دکتر داود ندیم پدر سرمایه گذاری شهرداری های کشور برگزار گردید، پتانسیل های بالقوه شهر سردرود و اثرات مثبت آن در اقتصاد و موقعیت منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دراین دیدار رییس دانشگاه با اشاره به سیاست های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص عدم وابستگی به شهریه دانشجویان از استعدادهای این دانشگاه در عرصه تولید علم و تبدیل آن به ثروت گفت.

هدف اصلی این دانشگاه تبدیل علم به ثروت، توسعه پارک‌های فناوری و مراکز رشد، جهت‌گیری دانشگاه‌ به سمت کارآفرینی و در مجموع حرکت به سمت تحقیقات از جمله این شاخص‌هااست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سردرود گفت: انتظار ما این است که جامعه دانشگاهی خود را با شرایط جدید و انتظارات جدید وفق داده و با تبدیل دانش به ثروت و توسعه و انتقال آن به خوبی ایفای نقش نماید

داود ندیم، با اشاره به شعار سال مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال، گفت: باید برنامه‌های دانشگاه بر اساس اقتصاد مقاومتی بوده و با افزایش درآمد و کاهش هزینه به رونق اقتصادی کمک کنیم.

ندیم با پیشنهاد ارائه طرح های اقتصادی زودبازده و سودآور در خصوص زمین های در دست احداث دانشگاه خاطرنشان کرد:

دانشگاه آزاد اسلامی سردرود در بین دانشگاه های همجوار از پتانسیل های بالقوه فراوانی برخوردار است که با همت مسئولین شهری و دانشگاهی آنها را طی سال های آینده بالفعل نماییم.

nadim2

منبع : روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی سردرود

Check Also

بزرگترین هولدینگ حوزه شهری ترکیه برای سرمایه گذاری به تبریز می‌آید.

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در راس هیئتی مرکب از شهرداران مناطق و اعضای کمیسیون …

طراحی سایت