تجلیل از چهره ماندگار سرمایه گذاری کشور

روز پنجشنبه هفتم بهمن ۱۳۹۵ در همایش ملی روشهای نوین احصاء درآمد پایدارشهرداریهای کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی که در شهر ساری با حضور شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها منتخب و مسوولین مالی و درآمد شهرداریها برگزار شد از خدمات و تلاشهای آقای داود ندیم القلندیس در حوزه سرمایه گذاری شهرداریهای کشور ، تقدیر و تجلیل بعمل آمد و عنوان ” چهره ماندگار سرمایه گذاری کشوری ” به ایشان اعطاء شد.
در لح تقدیر ایشان آمده است :
(( بی شک تلاش و کوشش فرهیختگان متعهدی همچون حضرتعالی ، عامل استمرار توسعه و اقتدار ایران اسلامی است . ))
گفتنی است داود ندیم از فعالین شهرداری های کشور در حوزه سرمایه گذاری بوده و نقش اندیشه ای و عملیاتی در زمینه ایجاد خط تولید جدید توسعه برای شهرداریها ایفا نموده است که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
– ارائه نظریه ورود شهرداریها به مباحث سرمایه گذاری مشارکتی با مدل ابداعی ۷-۴-۱ که جدیدترین سیستم مشارکت عمومی – خصوصی ( ppp ) میباشد و تدوین تئوری مربوطه.
– تالیف کتاب گنج پنهان با موضوع سرمایه گذاری در شهرداریهای کشور .
– تاثیر گذاری ، پیگیری و اجرایی نمودن بیش از ۹۰ قرارداد سرمایه گذاری داخلی و خارجی در منطقه ویژه اقتصادی جلفا به ارزش بیش از ۲۵ تریلیون ریال . .
– تاثیر گذاری ، پیگیری و اجرایی نمودن بیش از ۱۷۶ قرارداد سرمایه گذاری مشارکتی در شهرداری تبریز به ارزش بیش از ۶۵ تریلیون ریال .
– مشاوره و همکاری با تعدادی از شهرداریهای کشور برای انعقاد بیش از دویست قرارداد سرمایه گذاری مشارکتی به ارزش بیش از یکصد تریلیون ریال .
– تدوین و اجرایی نمودن اولین شیوه نامه سرمایه گذاری شهرداریهای کشور .
– پیگیری مستمر برای ایجاد زیر ساختهای قانونی ، ساختاری ، فرآیندی و فرهنگی در شهرداریها .
– مدیریت انعقاد ۲۵۹ تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش بیش از دویست تریلیون ریال برای تعدادی از شهرداریهای کشور با سرمایه گذاران ۱۲ کشور جهان در تیر ماه ۱۳۹۵ در کمیته سرمایه گذاری اجلاس جهانی شهرداران .
– تاسیس اولین مدرسه مجازی سرمایه گذاری و مشارکت جمهوری اسلامی ایران با هزینه شخصی خویش و ارائه خدمات رایگان به مراجعان از اقصی نقاط کشور .
– تاثیر گذاری در برگزاری چهار همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در تبریز و مدیریت پانل عمران شهری .
– تاثیرگذاری در برگزاری چندین همایش بین المللی در خارج از کشور از جمله استانبول ، باکو ، فرانکفورت ، هامبورگ و استکهلم و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشورمان با رویکرد عمران و توسعه شهری و انعقاد صدها تفاهم نامه همکاری با شرکتهای خارجی در اوج تحریم های ظالمانه بر علیه جمهوری اسلامی ایران و جذب تعدادی از آنها و انعقاد و اجرایی نمودن پروژه که چند نمونه هم افتتاح و به بهره برداری رسیده اند .
– مذاکره با بیش از ده هزار شرکت داخلی و بیش از سه هزار شرکت خارجی و انجام بازار سازی برای آشنایی شرکتهای مذکور با پتانسیل های شهرهای ایران برای سرمایه گذاری .
– شرکت در همایش ها و سخنرانی های متعدد در ایران با موضوع بسط و گسترش فکر ایجاد خط تولید های جدید توسعه برای کشور در راستای پدافند عامل و غیر عامل اقتصادی .
– برگزاری کارگاههای تخصصی برای شهرداریهای کشور در استانهای مختلف که عمدتا با هزینه شخصی خود و من باب زکات علم بانجام رسانده است .
– کسب عنوان ” پدر سرمایه گذاری شهرداریهای کشور ” در اجلاس جهانی شهرداران .
Imagephoto_2017-01-29_23-29-04photo_2017-01-29_23-29-32

Check Also

فاینانس ۴۲۰ میلیون یورویی خط دوم قطار شهری تبریز

تبریز- دو فوریت لایحه شهرداری تبریز مبنی بر استفاده از تسهیلات فاینانس برای تامین اعتبار …

طراحی سایت